Tvergeefs, Abit KT7 + Duron 700 nog steeds niets..

Pagina: 1
Acties:

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Topicstarter
Vorige week nieuw gekocht, Abit KT7 Raid en een duron 700.

Thuis alles in mijn nieuwe Bigtower gezet en resultaat bij het opstarten werkt het toetsenbord niet, en kan ik dus niet in het Bios komen.

Ik heb alles geprobeerd :
Verschillende Ram, andere videokaarten,andere voeding 3 andere toetsenborden, Bios geflasht uiteindelijk bij de winkel hele nieuwe mobo + ram gekregen en thuis weer vastgezet en...

Weer toetsenbord dat niet werkt...

Wat kan dit zijn?
Die druon kan het niet zijn, anders had ik nooit het Bios Flash programaatje kunnen gebruiken..

Wat kan dit nou zijn?

M.v.g.
Seppie

Don't You stare there, Operate!

Verwijderd

Ik denk gewoon dat je toetsenbord kapot is. Het kan nergens anders aan liggen. Maaruh...... hoe kon je flashen dan? daar heb je tog een toetsenbord bij nodig? anders kan je niet flashen

Verwijderd

Ik denk gewoon dat je toetsenbord kapot is. Het kan nergens anders aan liggen. Maaruh...... hoe kon je flashen dan? daar heb je tog een toetsenbord bij nodig? anders kan je niet flashen

• seppie

seppie

Wie anders?

Topicstarter
Ik had het geluk dat de knoppen die ik nodig had werkten, en zoveel toetsen had ik toen niet nodig...

Ik heb 3 toetsenborden geprobeerd, die normaal allemaal werken...

Verwijderd

das inderdaad heel vaag. ik sou ut anders ook niet weten. je hebt ook al een nieuw mobo gekregen, vreemd dat die hetzelfde probleem geeft.
of je moet het mobo ruilen tegen een ander merk mobo, misgien dat dat wel werkt, je kan ut proberen.

Verwijderd

Is mischien een probleem met bios , ik heb ook zoiets wazigs gehad. Ook KT7 , als ik een toetsen bord of een hard disk of wat voor een apparaat inplugde wou hij helemaal niet meer booten (zwart scherm).
Dit heb ik opgelost door een paar keer cmos reset te geven door middel van de ccmos1 jumper(op pin 2 en 3 zetten puter aanschakelen , er zal nu niks gebeuren puter zal niet aan gaan , daarna zet je de jumper weer terug op pin 1 en 2 en start je de puter weer op de cmos is nu gereset).
Mijn puter doet het nu perfect.

• seppie

seppie

Wie anders?

Topicstarter
Ok bedankt.

Ik ga terug naar de winkel en ga daar niet weg voordat mijn probleem opgelost is, ik vraag wel of ze een ander mobo erop zetten.

Pagina: 1