[Coolermaster] TIM er nou af of toch niet??

Pagina: 1
Acties:

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:28
Moet ik de TIM (Thermal Interface Material) van m'n Coolermaster EP5-6I11-A1 er nou af halen of niet ?? Dus die roze koelsticker. Ik heb geen koelpasta, ben ik ook niet van plan te kopen, ben een beetje blut :) , maar wil m'n cooler er wel een keertje afhalen.

Nou vraag ik me dus ten eerste af of dat roze spul er zoiezo niet afmoet, ik ga ervan uit van niet, maar je weet maar nooit. Bovendien vraag ik me af, of als ik de cooler er af heb gehaald, er misschien niet nieuwe koelpasta op moet.

Kan iemand mij helpen??

Afbeeldingslocatie: http://www.mikhailtech.com/articles/cooling/coolermasterEP5/006small.jpg

er zijn hier idd al meer topics over geopend, maar een beetje duidelijkheid was daar ver te zoeken :)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Gewoon laten zitten.. Werkt best.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• inquestos
Op woensdag 17 april 2002 13:21 schreef CrashOne het volgende:
Gewoon laten zitten.. Werkt best.
Ok, maar als ik 'm er nou gewoon opzet, en hem later een keertje wil afhalen, wordt 't dan niet een ^$#^@-troep??

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Verwijderd

In principe werkt het spul best, alleen hard het uit. Daarnaast wordt meestal de koelpasta vervangen als de cooler eraf geweest is. Ik heb het zelf wel vervangen toen ik mijn cooler eraf gehaald had.

Verwijderd

werkt eerst goed, als je je cooler er een x afhaalt, zou ik er gewoon asIII (of asII) opsmeren, werkt toch veels beter

• inquestos
Op woensdag 17 april 2002 13:27 schreef Juustem het volgende:
In principe werkt het spul best, alleen hard het uit. Daarnaast wordt meestal de koelpasta vervangen als de cooler eraf geweest is. Ik heb het zelf wel vervangen toen ik mijn cooler eraf gehaald had.
Dan doe ik dat, en ga ik alles er weer af peuteren als ik m'n cooler er een keertje afhaal :)

Verwijderd

gewoon met een schildersmes doen (vlak houden) dan schoonmaken met aceton oid.. nieuwe prut erop en weer lekker pjoeteren :)

Verwijderd

Dat spul werkt maar 1 keer. Dus als je geen koelpasta kunt kopen (kost overigens nog geen 2 euro, van die witte. Werkt prima.), dan zou ik je koeler erop zetten, en laten zitten.

• Rempage0611
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09-2025

Rempage0611

9405 WP @ 2x SMA Sunny Boy

Koelpasta werkt beter. Mijn cpu werd 5 graden koeler.
Pagina: 1