Toon posts:

Problemen met installatie HP Officejet D series...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vader heeft sinds kort een Hewlett Packard Officejet D series ( de D135 als ik me niet vergis ), maar ik heb problemen met het installeren van de printer en scanner. De fax en kopieerfunctie doen het allebei goed. Ik heb de printer en scanner al zo vaak geprobeert te installeren en op zoveel verschillende manieren dat ik begin te twijfelen of het apparaat wel goed functioneerd. Ik heb al een andere kabel geprobeerd, een paar andere USB poorten, stekkers erin, stekkers eruit, en ga zo maar door.

Hij zegt steeds dat de printer niet is aangesloten op de pc, terwijl de software ( volgens mij ) gewoon goed geinstalleerd is.

Wat kan mij hier bij helpen? Alvast bedankt.

Verwijderd

Heb je hem al op een andere PC geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, dat heb ik nog niet geprobeerd. Zou ik ook nog even kunnen proberen. Bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
^kick^

Kom op mensen moet ik het hiermee doen? :)

• Jules|IA
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-02 20:04

Jules|IA

lid van MaMoeKIER

HP bellen!!! Misschien is het ding wel kaduuk! Of terug naar de winkel waar je hem hebt gekocht. Hoe lang heb je hem al?

Verwijderd

ik heb het zelfde probleem met een PSC750 van HP.

Je kunt hem perfect installeren.. het draait als een zonnetje de installatie op Win ME.

Anyhow als je wilt printen/scannen dan doet hij niets.

De connectie is ook weg aldus de software van HP.

Terwijl hij er wel degelijk is. De USB poorten werken en de ene keer printer hij wel wat maar meestal niet.

Alles al een paar keer opnieuw geinstalleerd maar... niets.
Andere PSC750 op de computer geprobeerd werkt ook niet.

Volgens mij maakt HP wel leuke dingen maar alleen de software is veel te complex.

"Keep it simple stupid" zou ik tegen HP zeggen. Ze moeten het gewoon allemaal parallel houden. Werkt altijd :) hehe

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:25

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Meegeleverde kabel gebruikt naar ik aanneem? Niet een oude kabel gebruiken, deze zijn vaak niet volledig bedraad.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Je moet ff de support bellen...

Waarschijnlijk zitten die drivers verkeerd in je reg gebakken en gaan ze daar "handmatig" in de registry de drivers deleten en opnieuw instaleren.

Of misschien meot je o'n bi directionele kabel gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 18 april 2002 10:33 schreef Dribbeltje het volgende:
Je moet ff de support bellen...

Waarschijnlijk zitten die drivers verkeerd in je reg gebakken en gaan ze daar "handmatig" in de registry de drivers deleten en opnieuw instaleren.

Of misschien meot je o'n bi directionele kabel gebruiken.
Het lijkt me de dat de goeie kabels er wel bij zitten. Misschien dat ik vandaag nog even de support van HP bel.
Pagina: 1