Toon posts:

ASUS V7700 wisselen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een AMD athlon computer met een ASUS V7700 videokaart. Die wil ik omwisselen met een videokaart (een Geforce2) uit een andere comp. (P3 450)

Ik had de ASUS videokaart in de P3 gedaan alleen toen kreeg ik geen beeld ...

Moet je de videokaart van te voren eerst instellen voor je hem uit de ene comp haalt en in de andere zet. Of ligt het gewoon aan de computer ??

Verwijderd

Als je kaarten wisselt moet je eerst ff zorgen dat het OS op standaard VGA staat ingesteld, oudere moederborden hebben meestal maar 2x agp ondersteuning kan zijn dat de videokaart gejumperd moet worden naar deze settings... suc6

Verwijderd

Volgens mij ligt dit gewoon aan de computer.

• OutSIdeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:40

OutSIdeR

theworldforizabel.la

Heb je wel eerst de drivers ge deinstalt voor dat je die vidkrt van die p3 in je AMD douwde?

theworldforizabel.la

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 01:38
je wil een geforce2 omwisselen met een geforce2 :?

Verwijderd

Mensen volgens mij bedoelt hij dat met de kaart erin de pc helemaal geen beeld geeft... het is wel vreemd om een GF2 of te wisselen met een GF2 (had het ook ff nagekeken).. maar dat zal wel aan ons liggen :?

• OutSIdeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:40

OutSIdeR

theworldforizabel.la

misschien wat nadere informatie ?

theworldforizabel.la

Verwijderd

Ja je moet idd de drivers van de oude videokaart uninstallen en dan een standaard VGA kaart instellen dan uitzetten. Oude kaart eruit, nieuwe kaart erin en dan opnieuw opstarten en dan gewoon de nieuwe drivers installeren. Suc6 en als het niet lukt reageer dan even terug met nieuwe info :D

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 13:12 schreef chimo het volgende:
je wil een geforce2 omwisselen met een geforce2 :?
voor de TV-OUT misschien :?

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:52
Op woensdag 17 april 2002 17:02 schreef pentium het volgende:

[..]

voor de TV-OUT misschien :?
TV-in / Brilletje misschien :), kan je p3 wel de benodigde spanning leveren om de kaart aan te krijgen :?

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 18:49

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Misschien een Geforce 2 MX switchen voor een Geforce 2 Ultra? Heb je gecontroleerd of hij der wel goed in zit? Geeft het mobo ook de bekende PEEEEEP PEEP PEEP PEEP?

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Verwijderd

Ondersteund dat moederbord in die oudere PC wel agp 2.0? Anders kun je die gf2 wel vergeten op dat mobo.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
dit heeft niks met drivers te maken.. als je helemaal geen beeld krijgt (dus ook niet in het bios of tijdens het opstarten van windows) is er gewoon hardwarematigs iets niet goed met de combinatie moederbord - videokaart. Misschien iets simpels dat je hem wat beter moet aandrukken maar het kan ook iets anders zijn..

geef ook es wat info over de gebruikte hardware..
Pagina: 1