Toon posts:

[sitecheck] kritiek nodig voor Gendesign.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben samen met ynfinity master de starter van het webdesignersbedrijf 'gendesign'. Kort geleden hebben we een nieuw ontwerp gelanceerd. Als designer van dit geheel zou ik graag alle kritiek van jullie willen ontvangen over deze webpagina. Dit alles uiteraard op het oog van gebruikers vriendelijkheid, design en logische indeling.

http://www.gendesign.nl

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 10:36

RSP

www.sitechecks.nl
Wat vinden jullie van mijn site?
Het is dan wel de bedoeling om zélf aan de slag te gaan, en als je eenmaal klaar bent met je website, kunnen we het goed voorstellen dat je er trots op bent. Maar toch is het niet de bedoeling dat je daar een topic over maakt. Er zijn wel speciale websites voor, zoals www.sitechecks.nl, waar je sites kunt beoordelen en laten beoordelen.
Zorg er ook voor dat je je site al in de bekendste browsers hebt bekeken, want het is niet de bedoeling dat je aan anderen gaat vragen hoe de site eruit ziet in een bepaalde browser. Dat valt namelijk onder de term sitechecks, en dus ook spam.

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09-2025

djc

Ff snel: een venster is genoeg EN SCHREEUW NIET ZO.

Rustacean

Verwijderd

Topicstarter
Jah, ok RSP, ik heb de FAQ gelezen. Maar mijn bedoeling is kritiek en geen bewondering. Dus bedankt voor je commentaar en je FAQ-pagina's. Maar als je zo vriendelijk zou willen zijn, geef dan commentaar op die site en hang niet (met alle respect) de wijsneus uit.

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-09 10:13

DeFeCt

je wéét toch

Wie hangt hier nou de wijsneus uit ?

Flickr

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 14:17

André

Analytics dude

Een vriendelijk doch dringend verzoek, zou u alstublieft de Frequently Asked Questions eens door willen lezen. Als het niet te veel moeite is natuurlijk.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:16
Op woensdag 17 april 2002 12:59 schreef MorPhics het volgende:
Jah, ok RSP, ik heb de FAQ gelezen. Maar mijn bedoeling is kritiek en geen bewondering. Dus bedankt voor je commentaar en je FAQ-pagina's. Maar als je zo vriendelijk zou willen zijn, geef dan commentaar op die site en hang niet (met alle respect) de wijsneus uit.
*zucht*
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.