Slot 1 cpu in 2U kast?

Pagina: 1
Acties:

• MinddiggerNL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 15:17
Hoi,

Wie kan me vertellen of een PII 350mhz slot 1 past in een behuizing als deze: http://viddel.shop.tweakers.net/?action=product&nr=61

Als ik het zo bekijk zou ik zeggen van wel, wel maar net maar dat is dan net genoeg, maar in een eerder topic las ik dat het niet ging :?

Zou nl. wel handig zijn als het ging, want ik heb nog een slot 1 mobo liggen...die past altijd.

• Egbert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-07 20:07
Gisteren hetzelfde gezien in en 2u procase ipc kast. Paste prima.

• MinddiggerNL
Dat is goed nieuws :) Is dat nog erg afhankelijk van de exacte kast (ik weet nl. niet of het de door mij genoemde wordt) of kan ik hieruit opmaken dat ik me geen zorgen hoef te maken over het plaatsen van een slot 1 cpu in een 2U behuizing?

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 10:46
Moved:
PNS >> PMG

• Delta2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 09:31
Zou geen problemen moeten geven aangezien alle 2U kasten even hoog zijn.

Toch :? of zit ik nu weer te lullen :D

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)

Verwijderd

hmmm.. zou wel gaaf zijn als mijn dual p2 233 erin zou passen :)

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 12:55 schreef timotheebastin het volgende:
Hoi,

Wie kan me vertellen of een PII 350mhz slot 1 past in een behuizing als deze: http://viddel.shop.tweakers.net/?action=product&nr=61

Als ik het zo bekijk zou ik zeggen van wel, wel maar net maar dat is dan net genoeg, maar in een eerder topic las ik dat het niet ging :?

Zou nl. wel handig zijn als het ging, want ik heb nog een slot 1 mobo liggen...die past altijd.
Kan denk ik best. Die dingen zijn niet zo heel erg hoog, en er zit geen fan op de bovenkant, dus je hoeft niet per se veel ruimte over te houden...

• MinddiggerNL
Bedankt voor de reacties, ik weet voldoende! :)
Pagina: 1