Ze zijn er in heel veel grootten.
Sjek Psxshop
Sjek Psxshop
hey thx!
dat is een goeie uitgebreide shop, en nog nederlands ook!
dat is een goeie uitgebreide shop, en nog nederlands ook!
Pst.. zie net dat er al een topic van je gesloten is. Druk eens op de search knop en typ eens ps2+memory in. Dan vind je vast wel iets meer erover. En psx shops hebben soms wel van die dingen maar een standaard kaartje is groot genoeg en hebben (kennelijk) een betere kwaliteit 
Al je data kwijt zijn is ook niet lekker
Al je data kwijt zijn is ook niet lekker
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
tja 8mb genoeg,.. mijn ervaring met me oude psx + standaard 15 blokjes memkaartje was dus dat hij zo vol zat... is dat met die 8mb niet dan?...
ik heb nog wat rond gevraagt en bij lik-sang hebben ze een 16mb kaartje van datel. die zou wel goed zijn
en ja ik had al in spielerij een topic geopent maar de modderator vond dat hij daar niet thuis hoort en heeft er maar een slotje op gezet inplaats dat hij hem gewoon vriendelijk ff de juiste weg wijst..
maar die snow gast heeft wel meer van dat soort acties geloof ik
ik heb nog wat rond gevraagt en bij lik-sang hebben ze een 16mb kaartje van datel. die zou wel goed zijn
en ja ik had al in spielerij een topic geopent maar de modderator vond dat hij daar niet thuis hoort en heeft er maar een slotje op gezet inplaats dat hij hem gewoon vriendelijk ff de juiste weg wijst..
Ja maar bij de oude psx kon je maar 15 spellen opslaan. Bij de 8MB is dat niet zo
T gaat daar met ruimte en als een spel 40kb gebruikt kan er wel wat op
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Ja het duurt wel ff voordat ie vol is.
Heb ik net gemerkt. Ben al aardig ver met SSX, maar nog steeds niet over de 400kb
Heb ik net gemerkt. Ben al aardig ver met SSX, maar nog steeds niet over de 400kb
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Pagina: 1