Toon posts:

[html] 100% is niet 100% wijd

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een menutje en die staat in een tabel en die staat in een frame. Nou heb ik tabel op 100% gezet, maareh hij is niet helemaal van begin tot eind van layer maar een stuk korter. Ik heb om hem op de goeie plaats te zetten in een layer gezet en de ook op 100% weidth gezet. weet iemadn hoe ik die tabel toch 100% breed kan krijgen?

• Kanivan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04-2023
Kan je je code posten?

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

margin?

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

padding?

Stop uploading passwords to Github!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

zet dit ff in je body tag: leftmargin="0" topmargin="0" marginwidth="0" marginheight="0"

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Topicstarter
<div id="Layer1" style="position:absolute; width:100%; height:100px; z-index:1; left: 0; top: 0">
<table width="720" cellspacing="0" cellpadding="00" height="100%" border="0">
<tr>
<td height="90" colspan="8"> </td>
</tr>
<tr>
<td width="20">[img]"menu/1.jpg"[/img]</td>
<td width="91"><a href="home.htm" target="main" onMouseOut="MM_swapImgRestore()" onMouseOver="MM_swapImage('Image2','','menu/nieuws2.jpg',1)">[img]"menu/nieuws.jpg"[/img]</a></td>
<td width="91"><a href="types.htm" target="main" onMouseOut="MM_swapImgRestore()" onMouseOver="MM_swapImage('Image3','','menu/types2.jpg',1)">[img]"menu/types.jpg"[/img]</a></td>
<td width="91"><a href="loading.htm" target="main" onMouseOut="MM_swapImgRestore()" onMouseOver="MM_swapImage('Image4','','menu/dwn2.jpg',1)">[img]"menu/dwn.jpg"[/img]</a></td>
<td width="91"><a href="link.htm" target="main" onMouseOut="MM_swapImgRestore()" onMouseOver="MM_swapImage('Image5','','menu/link2.jpg',1)">[img]"menu/link.jpg"[/img]</a></td>
<td width="299">[img]"menu/0.jpg"[/img]</td>
<td width="91"><a href="form.htm" target="main" onMouseOut="MM_swapImgRestore()" onMouseOver="MM_swapImage('Image6','','menu/contact2.jpg',1)">[img]"menu/contact.jpg"[/img]</a></td>
<td width="20">[img]"menu/11.jpg"[/img]</td>
</tr>
</table>
</div>

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 april 2002 12:43 schreef CrashOne het volgende:
zet dit ff in je body tag: leftmargin="0" topmargin="0" marginwidth="0" marginheight="0"
Tanx het werkt nu! Love ya

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 14:17

André

Analytics dude

code:
1
<table width="720" cellspacing="0" cellpadding="00" height="100%" border="0">

Ik zou als ik de tabel op 100% breedte wil hebben, toch even de width="720" veranderen. :?

• r0bert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 16:19
edit: was al gezegd ^

[* r0bert *]

Verwijderd

Topicstarter
ik had 720 gezet omdat 100% eerst niet werkte en drom 720 beter was, maar nu werkt alles oke door die marge!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:16
Dit is iets wat toch wel bij de basiskennis behoord hoor....je had zoiets prima kunnen uitzoeken door op een site die geen last van dit probleem had even in de source te kijken. Kom op....beetje nadenken kan geen kwaad hoor :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.