We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Verwijderd
Persoonlijk zou ik voor meer dan 500 euro per jaar meer ondersteuning verwachten dan "zoek maar op internet", maar goed 
Op deze pagina kan je wat info vinden over hoe je een en ander voor elkaar kan krijgen.
Verder hebben ze ook nog een online generatortje om het nog makkelijker te maken.
Succes ermee
Op deze pagina kan je wat info vinden over hoe je een en ander voor elkaar kan krijgen.
Verder hebben ze ook nog een online generatortje om het nog makkelijker te maken.
Succes ermee
Hey thx man, hier heb ik wat aan. Het totale hostingbedrag per jaar is geen 500 euro hoor, het komt in totaal op 208 Euro per jaar. Studentenhosting is een goede uitkomst.
Kan ik trouwens met diezelfde .htaccess ook aparte FTP access maken?
Kan ik trouwens met diezelfde .htaccess ook aparte FTP access maken?
Verwijderd
je mag voor 208 euro per jaar ook nog wel verwachten dat een dienst die ze aanbieden (subdomains) enige vorm van helpdesk kent; "ga maar zoeken op internet" vind ik echt een uitspraak van een hoster van nog geen 70 euro per maand zoals ladot...Op woensdag 17 april 2002 13:31 schreef RexomniuM het volgende:
het komt in totaal op 208 Euro per jaar. Studentenhosting is een goede uitkomst.
neeKan ik trouwens met diezelfde .htaccess ook aparte FTP access maken?
Ok goed, slechte host, maar daar gaat het eigenlijk niet omOp woensdag 17 april 2002 13:51 schreef Kertje het volgende:
[..]
je mag voor 208 euro per jaar ook nog wel verwachten dat een dienst die ze aanbieden (subdomains) enige vorm van helpdesk kent; "ga maar zoeken op internet" vind ik echt een uitspraak van een hoster van nog geen 70 euro per maand zoals ladot...
[..]
Ok, hoe dan wel?nee
Verwijderd
nee ok, maar ik wil eigenlijk aangeven dat je voro dergelijke dingen niet hier moet zijn maar bij je host, en anders een andere host moet zoekenOp woensdag 17 april 2002 13:57 schreef RexomniuM het volgende:
[..]
Ok goed, slechte host, maar daar gaat het eigenlijk niet om
niet, tenzij die host van je dit mogelijkmaakt (extra (ftp) accounts), maar als ze al niet eens willen uitleggen hoe je subdomeins maakt dan kan ik je eigenlijks al met zekerheid zeggen dat dit ook niet mogelijk is[..]
Ok, hoe dan wel?
Zoals je op die URL kon zien, kan ik maximaal vijf verschillende FTP-accounts aanmaken. Dus mijn vraag is dus of ik dat zelf kan doen, of dat ik een mail naar die hostingprovider moet sturen.
Tuurlijk is het niet zulke goede service van de hostingfabriek, maar als ik dit zelf kan doen, is het misschien ook wel zo gemakkelijk voor mij. Heb ik dat tenminste zelf in de hand.
Daarnaast wil ik het ook graag weten hoe ik dat moet doen. Nieuwe dingen leren is altijd goed toch?
Tuurlijk is het niet zulke goede service van de hostingfabriek, maar als ik dit zelf kan doen, is het misschien ook wel zo gemakkelijk voor mij. Heb ik dat tenminste zelf in de hand.
Daarnaast wil ik het ook graag weten hoe ik dat moet doen. Nieuwe dingen leren is altijd goed toch?
Verwijderd
dat dusOp woensdag 17 april 2002 14:33 schreef RexomniuM het volgende:
of dat ik een mail naar die hostingprovider moet sturen.
Verwijderd
35 €/mnd plus 20 € setup kosten (alles exclusief) voor een 50 MB diskruime en 1000 MB dataverkeer + domeintje.Op woensdag 17 april 2002 12:36 schreef RexomniuM het volgende:
Ik heb sinds januarie een website hosten op de hostingfabriek.
Ik heb het businesspakket (te zien op de gegeven URL).
Schandalig duur.
ff een vraagje tussendoor, ik heb GEEN .htacces file in m'n "root public_html directory" ...Op woensdag 17 april 2002 12:59 schreef -=] T_E_O [=- het volgende:
Persoonlijk zou ik voor meer dan 500 euro per jaar meer ondersteuning verwachten dan "zoek maar op internet", maar goed
Succes ermee
Hoe kan ik deze aanmaken? welke filename moet ik hem geven?
(.htacces is toch geen bestandsnaam, maar een extensie? )
Verwijderd
files die starten met een punt op een linux bak, zijn verborgen files, en is dus gewoon een file zonder extensieOp woensdag 17 april 2002 16:50 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
ff een vraagje tussendoor, ik heb GEEN .htacces file in m'n "root public_html directory" ...
Hoe kan ik deze aanmaken? welke filename moet ik hem geven?
(.htacces is toch geen bestandsnaam, maar een extensie? )
Verwijderd
vooral die 1000mb dataverkeer, das wel heeeel erg weinig... en dan ook nog is zulke helpdesk erbij.... die lui zitten gewoon slapend rijk te wordenOp woensdag 17 april 2002 16:43 schreef Patrick83 het volgende:
[..]
35 €/mnd plus 20 € setup kosten (alles exclusief) voor een 50 MB diskruime en 1000 MB dataverkeer + domeintje.
Schandalig duur.
Ze komen ook erg prof. over: de prijzen van de RaQ servers staan nog in guldens..
Anyway, erg slecht van ze. 1000 MB voor €35 per maand (hardeschijfruimte even niet meegerekend, kost ze bijna niets). Daar zit dus een winstmarge op van 1000%, als ze duur inkopen...
Anyway, erg slecht van ze. 1000 MB voor €35 per maand (hardeschijfruimte even niet meegerekend, kost ze bijna niets). Daar zit dus een winstmarge op van 1000%, als ze duur inkopen...
Verwijderd
ze zijn niet eens lid van de Stichting Internet Domeinregistratie Nederland, en hun officiele bedrijfsnaam is: dikvoormekaar.TV
1 tip, ga dus nooit naar deze zooi toe
1 tip, ga dus nooit naar deze zooi toe
Pagina: 1