Toon posts:

Speaker pricewatch?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een site waar je prijzen van speakers bij verschillende winkels kan vinden? (ala pricewatch bij tweakers)
Of sites van andere audiozaken.

De enige speakerboer die ik ken is nl niet de goedkoopste vandaar dat ik graag wat meer adressen zou willen weten.

Verwijderd

In onze eigen pricewatch staan ook speakers hoor. Check this:

http://www.tweakers.net/pricewatch.dsp?Cat2=32

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-08 00:59
Aangezien hij het hier al over de T.net pricewatch heeft en over audiozaken neem ik aan dat hij HiFi speakers voor bv recievers bedoelt. Die staan nl uiteraard niet bij de T.net pricewatch.

Maar helaas, met een site kan ik je zo niet helpen.

Verwijderd

Hier staan wel leuke spulletjes:
http://www.sale.nl

Verwijderd

hoi,
doe eens een offerte bij stassen.nl
dit kan bij de meeste zaken die een site hebben. met deze offerte kun je bij je eigen dealer in de buurt ineens hetzelfde krijgen voor dat geld , Heb ik ook gedaan met mijn set b&w speakers plus een onkyo dolby digital waarbij ik 600 gulden op deze manier heb afgedingt.

Het valt me op dat bepaalde zaken enorme marges op de verkoopprijs hebben dus maak daar gebruik van.
mzzl en suc6
jeroen

Verwijderd

Topicstarter
Mark : Ik bedoelde idd "echte" speakers;) voor een versterker dus. Had ik erbij moeten zetten.

Verder zal ik eens kijken bij de bovengenoemde websites.
Bedankt voor de urls en als iemand nog iets te binnenschiet : posten!:)

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:45

Fisico

by Fabian

Hoi

een andere site is www.hobo.nl zij hebben een goede service en zitten door heel het land en ook belangrijk ze reageren op je mail. Ook stassen is natuurlijk een goede optie want zij zijn erg goedkoop. Hou erbij Kef rekenig mee dat de prijzen per 1/10/00 naar beneden gaan.

yabadah

kon je lokale dealer echt de prijzen van stassen aan?

mvg Fisico

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Verwijderd

fisco
op 100 piek na kon hij ineens de prijzen van stassen aan. maar ja voor een bedrag van 3 ruggen heb ik mijn garantie liever op 200 meter van de deur als 200 kilometer!!
heb nog wel de de bekabeling voor de helft van het geld erbij geluld. (7,50 per meter!)

De meeste mensen durven niet echt af te dingen en zijn al blij met 100 piek korting terwijl ze met wat meer lef zo 200 of meer korting kunnen krijgen. waar stassen het voor kan leveren kan in principe elke audio zaak het wel voor leveren denk ik. megapool,raf en dat soort zaken zijn groter als stassen denk ik en kunnen groter inkopen als stassen
mzzl jeroen

• Fisico

Fisico

by Fabian

yabadah

Ik ben het met je eens wanneer het maar 100 piek ofzo scheelt op zo'n bedrag heb ik ook liever de garantie naast de deur.

stassen was voor mij veel goedkoper maar al met al toch net boven mijn budget dus ik pas even. Boven mijn budget ging ik hoe raar het ook mag klinken door de korting. door de korting kon ik namelijk een duurdere amp kopen of duurdere speakers maar niet beide en dan heeft het weinig. Kan het beter in een keer goed kopen lijkt me

mvg Fab

Verwijderd

fisico
naar wat voor spul heb je geluisterd dan?

mzzl jeroen

• Fisico

Fisico

by Fabian

Hoi

Ik heb KEF Q55 speakers beluisterd icm een Rotel int amp (985)en de 971 cd-speler. Met de korting kon ik of de speakers of de amp verbeteren binnen mijn budget dus heb besloten mijn budget wat op te trekken maar moet ik eerst wat geld vinden dus stel ik mijn koop even uit. Ik wil nu graag een losse pre amp en poweramp icm speakers als de Kef Q65 of B&W 604

mvg Fisico

Pagina: 1