[Gistron] Stuurt ander type videokaart

Pagina: 1
Acties:

• hives
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-04-2023
Beste tweakers,

Ik had 15 april 2002 een bestelling gedaan voor een PC.
Alles was correct verstuurd behalve de videokaart.

Ik had de Hercules Kyro II 64 MB BULK bestelt.
Voor 72,50
Maar vandaag zag ik in de doos:
een Verto GF4 MX 440 64 MB TV-out.
Die kostte 137,90

Moet ik hier mee akkoord gaan?

Er stond een fout op de website tijdens de bestelling.
Er stond namelijk bij de Hercules Kyro II die ik bestelde een error dus die had ik bij de opmerkingen geplaatst van de site omdat hij hem niet toevoegde aan de winkelwagen.

Maar had duidelijk er neer gezet een Kyro II.

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

Verwijderd

niks aan doen >:)

Verwijderd

Heb je nu voor de goedkopere betaald of moest je gewoon die hondert en zoveel euro dokken. Als je meer moest dokken zou ik toch de kaart terugsturen.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Nee, lees de leveringsvoorwaarden ook eens.

• De_Flexe_Toki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:36

De_Flexe_Toki

Opgeroegd staat noger!

Je hebt dat prijsverschil er ook voor betaald? Tsja, dat kan een misselijk trucje zijn wat ze hebben uitgehaald. Dan gokken ze erop dat je niet de moeite neemt om de boel terug te sturen en zo hebben ze je een kaart met de dubbele prijs aangesmeerd. Maar voor jou is nu belangrijk: Wil je perse die KyroII, of vind je het zo ook wel best, ik bedoel, de gf4mx is wel een heeel stuk sneller he. En als je de Kyro wilt, heb je het er dan voor over om hem weer op te sturen en te regelen dat zij de verzendkosten voor hun rekening nemen. Je bent dan wel een week of anderhalf verder voordat je een videokaart hebt.....
Het zou aan mij financiele situatie ligeen wat ik zou doen. Als ik die €65,40 kon missen zou ik het zo laten en genieten van de snelheid, als ik het niet kon missen zou ik hard gaan zeiken bij gistron om geld terug en een andere kaart.

specs

• De_Flexe_Toki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:36

De_Flexe_Toki

Opgeroegd staat noger!

Op woensdag 17 april 2002 12:18 schreef KillerAce_NL het volgende:
Nee, lees de leveringsvoorwaarden ook eens.
Leg uit?

specs

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

In principe hoef je niet akkoord te gaan, ze hebben immers niet met je overlegd. Maar kan zijn dat de leveringsvoorwaarden je beperken in mogelijkheden, daarom lees ze eens door, dan weet je waar je staat.

Verwijderd

je hebt niet zoveel met die leveringsvoorwaarden van gistron te maken, gistron denkt alles te kunnen doen en maken. Daarom bestel ik al tijden niet meer bij hun. Ze hebben iets andere gestuurt, dus je kan het zo terug sturen, wat hun leveringsvoorwaarden ook zeggen. het is voor hun natuurlijk niet te doen om je netjes via tel of mail te vragen wat je wil?Ze kunnen beter doen wat hun goed lijkt, en dat is duidelijk geld verdienen.
Laat niet niet tegen houden en terug sturen die kaart.

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07 20:11
Persoonlijk vind ik Gistron een prima zaak. Als ik onduidelijkheden heb bel ik gewoon even. Tevens zijn ze nooit te beroerd om iets terug te nemen. Heb ook ooit eens een (blijbaar) boxed cpu besteld en een losse koeler, maar die hadden ze van de lijst ghaald. Vond ik netjes. En es een keer een micro-ATX kast en een ATX board (voor andere doeleinden) en daar belden ze me over op. Ook keurig!

De gasten die er werken zijn wel okee. Maar zodra je op de bestellijst al een 'error' krijgt, is er al iets niet jofel.
Tis een duurdere kaart dat wel, maar wel sneller. Als je 79 hebt betaald, houden zo (want dan ben je vet gematst vind ik) en anders moet je afwegen of je 't het waard vind.

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

maar heb je nu het geld betaald voor die Kyro2 of voor die GF4 MX?? als je het geld voor die Kyro2 hebt betaald zou ik die GF4 MX houden. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• hives
Op woensdag 17 april 2002 12:46 schreef schnumi het volgende:
maar heb je nu het geld betaald voor die Kyro2 of voor die GF4 MX?? als je het geld voor die Kyro2 hebt betaald zou ik die GF4 MX houden. :)
Was het maar zo... dat vind ik dus het vervelende van Gistron.

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

• hives
Maar komt het er dus op neer dat die GF4 MX veeeeeeeeel beter is dan de Kyro II of gewoon ietsjes beter.

Ik weet dat gf4 wel het nieuwste van het nieuwste is maar of het dan meteen beter is??? :?

En qua drivers???

Kunnen jullie mij daar wat verder mee helpen?

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
deze GF4 is een zwaar opgefokte GF2m maar wel stukken sneller dan de kyro II :o

• hives
Hoe zijn de specs precies???
Waarin ze beter zijn?

Waarom hij zwaarder is.
enz. enz.

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
voor specs kan je op http://www.nvidia.com trecht.

En voor scores mot je ff de frontpage van www.tweakers.net nakijen, staan genoeg op.

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-08 21:34

nnk

Spreek uit: en en kaa

Het is een stom verkoop trucje van gistron

ik had een 24x10x40x brander van liteon besteld oem
kostte iets van 90 euro
haal ik hem van het postkantoor... kom ik thuis blijkt dat dat een retail versie was voor 105 euro :\
maar omdat mensen de moeite niet nemen om hem terug te sturen, en ook genoegen nemen met een retail (zat nero5 bij dus was wel ok)
maar omdat het een verjaardagskado was en mijn pa het betaalde vond ik het ok

maar uitkijken... ze proberen alleen maar meer winst te maken (en het lukt)

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 18:18

Mathizsias

Drizzt

Had ik dus ook met een GF2Ti, ik wilde een Sparkle kreeg een nVidia sample die wat beter gekoeld was en verder wilde clocken >:) , voor minder gelukkig. :)

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Het irriteerd me dat veel mensen gelijk weer beginnen te zeiken en overal boze verkopers zien. Bel ze even op en wacht hun reactie af. Vergissen is menselijk, en er ging al iets fout bij de bestelling...

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• hives
Het probleem is wel al gesolved.

Ik hou de videokaart gewoon.
Ik vond het niet netjes maar ja fouten zijn idd menselijk.

Ik bestel daar alles maar ik vind niet dat ze vaste klanten zo makkelijk moeten afschudden.

Want ik had duidelijk bij de opmerkingen gezet wat de fout van de site was.
En duidelijk gezegd van als er een onderdeel niet beschikbaar is neem contact met mij op... maar ze stuurde dus de Nvidia gf4 mx 440 AGP 64 MB.

[Update]

Ik had er een moederbord bestelt.... Abit Kr7a-raid...
Is dus de sensor van kapot. Dus ik vandaag bellen. Krijg ik de jongen waar ik de dag er voor netjes het probleem had opgelost aan de lijn. NIEK.... top gozer... Dus ik mijn probleem uitleggen met de sensor. En ik stuur hem zaterdag effe op en krijg dinsdag al mijn nieuwe Abit Kr7a-raid. :9~

Pagina: 1