Boxx 19" rack PC clonen mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-08 12:50

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Topicstarter
Hello,

Ik ben bezig met 3D rendering en heb al 3 pc's runnen. Maar die dingen beginnen wel wat plaats in te nemen. Nu zag ik dit staan op het net:

http://www.boxxtech.com/asp/modelsupercat.asp?modelsupercatid=2

Vindt ik supervet. maar die dingen zullen wel een dikke duit kosten. Ik zou ook graag zo eentje willen in mijn soundstudio als FX/SOFTSYNTH dedicated PC.

Is het mogelijk om zo'n apparaat na te maken met gebruik van normale PC boer spullen?

thanx

Een amiga 500 met 512 kb ram !

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-08 08:25
Je ziet toch wel aan de hoogte van het apparaat dat er geen gewone PCI/AGP kaartjes inzitten ?! Dus standaard spul wordt een beetje moeilijk.

Die 19"kasten in 1U kun je hier in NL op de meeste plaatsen wel kopen.

-

Verwijderd

Dit topic hoort meer in Overige Hardware thuis, aangezien het niets te maken heeft met overklokken, casemodding of elektronica.

• multipasser
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-08 12:50

multipasser

Daftpunk Ownz Ya!

Topicstarter
Op woensdag 17 april 2002 12:27 schreef DaBit het volgende:
Dit topic hoort meer in Overige Hardware thuis, aangezien het niets te maken heeft met overklokken, casemodding of elektronica.
Is toch casemodding as je het zelf maakt?

dat is trouwens te bedoeling..

En een plankje kopen met alles onboad? vga/sound
moet toch lukken dan? een de plaatste cooler. of gewoon passief coolen :))

Een amiga 500 met 512 kb ram !

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-08 15:10
Die RenderBOXX R1i en RenderBOXX R1s stellen eigenlijk nix voor... Er is maar 1 moederbord dat in aanmerking komt voor met die specs. En dat is de Tyan Thunder K7. Die heeft namelijk gekantelde dimm sloten, anders passen hoge registered dimm's niet in een 1U hoge kast. Ultra-160 SCSI is trouwens optioneel op dit bord, dat is dus ook het enige verschil tussen de R1i en de R1s.

Voor de rest heb je dus een kast nodig en twee Athlon koelers die passen in een 1U kast. En dan dus 2 Athlon MP's met flink wat registered DDR-SDRAM en als het kan een mooi 15k u160 scsi schijfje van seagate.

Klaar. :)

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

• morphje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 11:40

morphje

let's all love lain

Ach 1U ziet er wel stoer uit, maar is zeeeeeeer prijzig. Misschien een idee om gewoon een 4U te kopen? Daar passen gewoon je apgkaart en hoge koelers in.

Effe in een 19" rekje proppen en klaaaaaaaaaaaaaaar. Hoewel die 19" rekken zijn ook niet bepaald goedkoop meer. Wel de ideale stapeloplossing.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 17:42

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op donderdag 18 april 2002 07:18 schreef morphje het volgende:
Ach 1U ziet er wel stoer uit, maar is zeeeeeeer prijzig. Misschien een idee om gewoon een 4U te kopen? Daar passen gewoon je apgkaart en hoge koelers in.

Effe in een 19" rekje proppen en klaaaaaaaaaaaaaaar. Hoewel die 19" rekken zijn ook niet bepaald goedkoop meer. Wel de ideale stapeloplossing.
be a nice morphje en doneer jouw 19" rekje ;)

blup

Pagina: 1