Toon posts:

website fullscreen probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wil een website fullscreen laten oppoppen, maar dat gaat niet helemaal goed (het formaat van de popup is te klein).
Ik gebruik hiervoor hetvolgende scriptje:
code:
1
2
3
4
5
6
var outerHeight=window.screen.height;
var outerWidth=window.screen.width;
function windowOpen() {
myWindow = window.open('popup.html',"", "outerHeight,outerWidth,toolbar=1, location=0,directories=0,status=0,menubar=0,scrollbars=0");
}
windowOpen();

i.p.v. window.screen.height/height heb ik ook al screen.availWidth en screenWidth gebruikt, maar het window blijft kleiner dan mijn resolutie.
Weet iemand mischien waar dit aan ligt?
En is het niet mogelijk om de pagina die ertussen zit weg te laten? (dus een site METEEN fullscreen te starten).

p.s. dat het irritand is om een site fullscreen te laten starten, dat weet ik al. Maar de persoon voor wie de site gemaakt wordt, wil dit nou helemaal graag en is niet om te praten :?

Verwijderd

maximized ofzo bij de properties van je nieuwe venster zetten of wil je het huidige venster maximaliseren :?

Verwijderd

ennieweez searchen is een kunst dat weet ik maar [topic=29990/1/50]

volgende keer moet je es op het knopje boven die gele balk drukken waar search staat echt wel handig.

btw schermen die zichzelf maximaliseren zijn poep :+ :P :o

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 april 2002 12:01 schreef Zoepnek het volgende:
maximized ofzo bij de properties van je nieuwe venster zetten of wil je het huidige venster maximaliseren :?
Nou ik kan hem wel HELEMAAL fullscreen zetten (fullscreen) maar dan ben ik dus ook de bovenbalk met back button etc kwijt. Maar ik moet toch gewoon een popup kunnen starten (met balk) met dezelfde grote als mijn scherm resolutie (fullscreen dus).

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

code:
1
2
3
4
5
6
<script language="JavaScript"><!--
if (window.screen) {
    window.resizeTo((screen.availWidth+8),(screen.availHeight+8))
    window.moveTo(-4,-4);
}
//--></script>

In je source van je popup zetten.

Of wil je fulscreen zoals hier

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 april 2002 12:15 schreef CrashOne het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
<script language="JavaScript"><!--
if (window.screen) {
    window.resizeTo((screen.availWidth+8),(screen.availHeight+8))
    window.moveTo(-4,-4);
}
//--></script>

In je source van je popup zetten.
Dat werkt idd :-) THANX. Wel vaag dat hij niet gewoon in 1x op het juiste formaat kan openen :?. Ook zou ik liever die tussenpagina weglaten (dus meteen de index pagina van de site als popup starten), maar dit is dus niet mogelijk?

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:16
Dit werkt wel;
code:
1
2
3
4
function windowOpen() {
    myWindow = window.open("popup.html","", ",toolbar=1, location=0,directories=0,status=0,menubar=0,scrollbars=0,width="+screen.availWidth+",height="+screen.availHeight);
}
windowOpen();

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:16
Als je trouwens nog meer over javascript en windows e.d. wilt weten kan je terecht op de volgende url: http://developer.irt.org/script/window.htm
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.