[CS]ingezoomde crosshair andere kleur geven

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:46

inXs

known as inXs

Topicstarter
Als je met je wapen loopt (dus vooral sig commando en steyr aug) kan je gewoon je crosshair kleur aanpassen. Maar als je daarmee zoomt krijg je zo'n bruinachtig crosshairtje. Kan je die kleur ook aanpassen? Het is vooral irritant in dust, want dan is ie dezelfde kleur als de achtergrond en dan zie ik mijn crosshair niet meer echt :+

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Dat zou ik ook wel willen, want in sommige maps (lees: de_dust en de_rats) is die cursor (bijna) niet te zien. :{
Met het gevolg dat je misschiet en zelf afgeschoten wordt.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

volgens mij is het sv_crosshair 1,2,3,4,5,6,7.

Waarbij ieder cijfer een andere kleur is.

Als je het over ingezoomde crosshairs hebt die kun je zelf veranderen. Die crosshair zit namelijk onder sprites.

Als je een hele grote groene (en best wel lelijke) wilt hebben kun je een keer Deathpack beta 1.2 proberen of op counter-strike.de een andere crosshair downloaden.

Old school gamer met een lag en een traan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18335

Die sprites zijn vaak veel minder dan de normale. Veel te ingewikkeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklance
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
Ik denk dat dit precies is wat je zoekt:
http://www.nextwish.org/mods.php?page=misc/cstrike-zoomedxhairs
This modification changes the zoomed crosshairs of the AUG and SIG 552 Rifles to the standard unzoomed crosshairs.

The only difference between the unzoomed and zoomed crosshairs when this mod is installed is that these zoomed xhairs dont grow/shrink when you fire your rifle and that these crosshairs are HIGHLY visible on bright maps such as de_dust.

There are 4 different colors ( Blue, Red, Yellow and Green ) to choose from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

ik heb een skin pack waarbij die crosshair rood wordt ipv geel. Best handig. Wil je de link hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51864

Zie ik ook als cheats, alles om je cs bijwijze van spreke te tweaken zie ik als cheats, ieder scriptje ieder dingetje, da zal cs guard e.d. ook gaan doen binnekort.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
download een andere crosshair? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20627

Op woensdag 17 april 2002 12:55 schreef Upperscore het volgende:
Zie ik ook als cheats, alles om je cs bijwijze van spreke te tweaken zie ik als cheats, ieder scriptje ieder dingetje, da zal cs guard e.d. ook gaan doen binnekort.....
Jezus wat een bullshit. Dan zouden skins ook al scheats zijn. Want ik kan de sound van een m4a1 aanpassen, zodat je em ook met demper goed hoort |:( jes!

hypocriet, ga anders gewoon leren cs'en ipv dit forum onder te spuiten met idiote replie's |:(

(jaja, ik ga al :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Op woensdag 17 april 2002 13:19 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

[..]

Jezus wat een bullshit. Dan zouden skins ook al scheats zijn. Want ik kan de sound van een m4a1 aanpassen, zodat je em ook met demper goed hoort |:( jes!

hypocriet, ga anders gewoon leren cs'en ipv dit forum onder te spuiten met idiote replie's |:(

zucht.. negeer die vent met z'n geblaat nou gewoon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20627

[ignore mode]
...
[/ignore mode]

Done :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:13
of je download gewoon een nieuwe sprite voor je Sig/Commando
te vinden op o.a. http://www.counterstrikecenter.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 17 april 2002 13:19 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

[..]

Lol ga leren cs'en zeg tie ik doe volgens mij al aardig lang cs maat, al ongeveer vanaf de allereerste beta, JAH de eerste da wast.....

Zeg niet da ik moe leren cs'en....

Ontopic

Met zo'n kleur verandering heb jij een voordeel over je team mates omdat die dat nie hebben misschien maakt het niet uit als je ie alleen van kleur verandered maar het maakt wel uit of tie groter en kleiner wor tijdens het schieten.... dat is dus gewoon scripting en scripting is cheating.... ok buyscript kan ik nog accepteren maar verder niet.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-06 22:52
Op woensdag 17 april 2002 14:57 schreef Upperscore het volgende:

[..]

Lol ga leren cs'en zeg tie ik doe volgens mij al aardig lang cs maat, al ongeveer vanaf de allereerste beta, JAH de eerste da wast.....

Zeg niet da ik moe leren cs'en....

Ontopic

Met zo'n kleur verandering heb jij een voordeel over je team mates omdat die dat nie hebben misschien maakt het niet uit als je ie alleen van kleur verandered maar het maakt wel uit of tie groter en kleiner wor tijdens het schieten.... dat is dus gewoon scripting en scripting is cheating.... ok buyscript kan ik nog accepteren maar verder niet.......
Nick/clan?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noper
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 13:19

Noper

That's a noper...

Op woensdag 17 april 2002 14:57 schreef Upperscore het volgende:

Wat? Heb jij een buyscript?

MOORD! BRAND!

*D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ff offtopic

Ik denk dat je hier op een forum niet moet gaan zitte zegge tege iemand ga leren cs'en als je die persoon niet kent noch hebt zien spelen....
Dat is wel zulk lomp gedrag, zeg dat tege iemand die je op een server ziet en die er nix van bakt maar niet hier want je kan nog wel eens voor verassingen komen te staan.....

(zo moest k ff kwijt zie dit soort bull wel vaker en ga er geen topic over openen is toch zo dicht door het geflame)

Offtopic off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Me nick is Inv zit in nix nu omdat ik ff inactive ben met cs heb namelijk stage van school en kan dus bijna niet spele..

Ex-clans : sod.- o8s - iNv - es7........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op woensdag 17 april 2002 15:01 schreef Noper het volgende:

[..]

Wat? Heb jij een buyscript?

MOORD! BRAND!

*D
nee hij zegt dat ie buy script kan accepteren hij zeg niet dat ie hem heeft. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noper
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 13:19

Noper

That's a noper...

Op woensdag 17 april 2002 15:05 schreef apocrypha het volgende:

[..]

nee hij zegt dat ie buy script kan accepteren hij zeg niet dat ie hem heeft. :{
Ow.. dat veranderd de boel... 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Buy script maakt nie zo uit op servers waar buytime 5 sec is oid. maakt pas wat uit op servers zonder buytime, maar dat boeit niet als je eenmaal gewoon snel kan buyen is er geen verschil of weinig verschil iig......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 17 april 2002 14:59 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Nick/clan?
Anders nog iets ?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:32
Op woensdag 17 april 2002 12:52 schreef apocrypha het volgende:
ik heb een skin pack waarbij die crosshair rood wordt ipv geel. Best handig. Wil je de link hebben?
Ja graag, een rode lijkt me wel mooi :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52690

TYPE in console "adjust_crosshair" (zonder aanhalingstekens), na RETURN heeft ie een ander kleurtje, kan je zo vaak doen als je wil. Geen gezeik met gedownloade scripts en bovendien is het geen cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17772

moet je eens wat demo's van NaLiN kijken, das gewoon een lopend script, die gast sjouwt keihard, zelfs ladders op, zonder ook maar 1 geluidje te maken..om maar iets te noemen, en daar valt ook niemand over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

... in demo's doet het geluid van de ladder het niet vaak.

en als je je even in cs zou verdiepen weet je dat als je tegen de ladder aan strafet en zo omhoog gaat je sneller omhoog gaat en minder geluid maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7ouis
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-08-2024
Op woensdag 17 april 2002 20:05 schreef EnTrancer het volgende:
TYPE in console "adjust_crosshair" (zonder aanhalingstekens), na RETURN heeft ie een ander kleurtje, kan je zo vaak doen als je wil. Geen gezeik met gedownloade scripts en bovendien is het geen cheaten.
Heeft geen nut met ingezoomde crosshairs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 17 april 2002 15:05 schreef Upperscore het volgende:
Me nick is Inv zit in nix nu omdat ik ff inactive ben met cs heb namelijk stage van school en kan dus bijna niet spele..

Ex-clans : sod.- o8s - iNv - es7........
goh word je wel veel gekickt >:) :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17772

Op woensdag 17 april 2002 21:13 schreef MM- het volgende:
... in demo's doet het geluid van de ladder het niet vaak.

en als je je even in cs zou verdiepen weet je dat als je tegen de ladder aan strafet en zo omhoog gaat je sneller omhoog gaat en minder geluid maakt.
ohja joh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:46

inXs

known as inXs

Topicstarter
bedankt voor de links iig ennehh NaLiN die heeft zoveel scripts dat is ook niet normaal meer. Allemaal om het spelen makkelijker te maken. Dus zo'n kleine kleurverandering is niets vergeleken met wat hij heeft! Dus cheaten, nee niet echt. Bij sommige maps is het alleen wat beter zichbaar.

superB

Pagina: 1