[CS] Brightness instellen

Pagina: 1
Acties:

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10 09:15
Ik heb in cs dat mijn brightness erg laag is. In cs_cbble, heb je zo'n stuk met een heel klain venstertje in het donker. Als daar iemand inzit kan ik die persoon gewoon helemaal niet zien.

vanuit T spawn ga je links de helling op, dan rechts die deur door. Dan kom je bij die splitsing naar links en naar rechts. Dan ga je rechts en dan kan je dat venstertje al zien.

Hoe kan ik nu mijn brightness ietsje lichter instellen zodat ik het daar wel kan zien.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:01

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op woensdag 17 april 2002 11:53 schreef Carnagy het volgende:
Ik heb in cs dat mijn brightness erg laag is. In cs_cbble, heb je zo'n stuk met een heel klain venstertje in het donker. Als daar iemand inzit kan ik die persoon gewoon helemaal niet zien.

vanuit T spawn ga je links de helling op, dan rechts die deur door. Dan kom je bij die splitsing naar links en naar rechts. Dan ga je rechts en dan kan je dat venstertje al zien.

Hoe kan ik nu mijn brightness ietsje lichter instellen zodat ik het daar wel kan zien.
dat stukje is pikdonker... volgens mij kan je dat zelfs niet zien met je brightness zo hoog dat je als je daarbuiten loopt geen hol meer ziet... ik schiet er gewoon altijd op :) just in case ;)

blup

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:32

inXs

known as inXs

je moet dan de gamma gewoon helemaal omhoog zetten. Je kan in dat menu ook geloof ik je brightness instellen. Bij video > (en dan niet video mode, maar die andere) daar heb je 3 schijfbalkjes. Gewoon allemaal volzetten. Je scherm op een hogere brightness zetten werkt ook erg goed.

superB

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:32

inXs

known as inXs

Op woensdag 17 april 2002 11:56 schreef eendje het volgende:

[..]

dat stukje is pikdonker... volgens mij kan je dat zelfs niet zien met je brightness zo hoog dat je als je daarbuiten loopt geen hol meer ziet... ik schiet er gewoon altijd op :) just in case ;)
ik schiet ook altijd zowieso, maar ik kan wel net een schim zien, omdat ik alles heel hoog heb staan. Maar het is dus wel mogelijk, maar niet echt duidelijk.. je kan natuurlijk ook glow skins halen :+ kidddding

superB

• Carnagy
  • Laatst online: 01-10 09:15
ennuh, nog een vraagje, op welke server spelen de meetse tweakers? ik hoorde iets van eurostrike ofzo?

Verwijderd

Gezellie om jou hier ook te vinden Carnagy :D
Sommige stukkies zijn idd gewoon pikkedonker dus...

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Daarom hebben we dus nightvission ;)

Flashlight helpt ook :)

Verder kun je je instellingen veranderen in je config.cfg.
als ik vanavond thuis kom kan ik je vertellen welke :)

Old school gamer met een lag en een traan.

• HenkJan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-09 22:52
Op woensdag 17 april 2002 12:03 schreef Carnagy het volgende:
ennuh, nog een vraagje, op welke server spelen de meeste tweakers? ik hoorde iets van eurostrike ofzo?
Ik denk eerder op de GoT servers :)
Kijk eens op http://www.strikerz.net.

Verwijderd

Zetten veel gasten hiero zn gamma/glare reduction in cs hoger?

Verwijderd

Je ziet ook de naam in je beeld als je in het donker kijkt en er staat iemand, ik heb de namen van mijn teammates en van de enemy dus ook, in het midden van me beeld dan zie je het sneller als links of rechts onder, mijn gamma staat volledig open en brightness ook maar in cs zijn er donkere plekken die je gewoon daarmee niet licht krijgt.... Speciaal zo gemaakt door de cs lui om je een soort verstop plek te geven......

Er is ook een fullbright script k heb het laatst op een lan gezien iedereen liep ermee, ik vroeg is dat niet cheaten ?? Neej neej zeiden ze, maar op lans draait geen cs guard oid. dus dan heb je geen risico erdoor gekickt te worden, je regelde dan de brightness met een menutje onder de tab toets waar je verschillende brightnesses kon testen en ook dus enorm fel dat je ieder donker hoekje zag.
Ik zie het als een cheat, ik denk cs guard ook binnekort.....

• MM-
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Je kan natuurlijk ook gewoon je brightness in windows hoger zetten, met powerstrip kan dit ook heel makkelijk.

• DeaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 10:15
ik zet de brightness van mn monitor dan van 50 op de 100 en dan gaat het meestal wel,.. toch is het in dat hoekje nooit goed te zien... (maar dat is eigenlijk ook de bedoeling) ;)

maar met een scriptje de brightness zo ver opschroeven is toch ook weer een klein beetje cheaten... het is namelijk helemaal niet de bedoeling.. en glow skins zijn zowiezo een cheat actie >:)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-11 20:29
ennuh, nog een vraagje, op welke server spelen de meetse tweakers? ik hoorde iets van eurostrike ofzo?
Ik speel zelf op Euronerd en Strikerz :P

The devil is in the details.

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-11 10:21
Zet altijd standaard brightness gewoon een stuk hoger bij de settings van mn videokaart..

• 418O2
  • Laatst online: 09:22
gewoon powerstrip downloaden, ben je van alle gezeur af.. zoek zelf maar links...

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:06
Op woensdag 17 april 2002 12:20 schreef HenkJan het volgende:

[..]

Ik denk eerder op de GoT servers :)
Kijk eens op http://www.strikerz.net.
daaro bij strikerz moeten ze eens meer admins neer pleuren ofzo... is :r tijd geleden toen ik er nog speelde

Aap!

Verwijderd

zie onze mooie SP Faq voor de links en IRC plekken daarvoor . ;)

En algemeen: mocht de eerste vraag van je beantwoord zijn svp niet dit topic konstant ophoogtrappen en rustig laten afzakken :) Merci.

Verwijderd

Wanneer wordt ik een keer weer geunbanned ? Ben al meer dan een jaar gebanned :)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-11 19:20
HeHe, alsof jij daar wilt spelen :D

Na 1 ronde loop je al te zieken op iedereen. (en terecht misschien)

• MM-
  • Laatst online: 30-11-2023

MM-

Hehe krijgen we dit weer :)

he maar sander heeft jasper al gezegd dat ik mn nieuwe hd heb geinstalleerd? :)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-11 19:20
Nope, lekker off topic. Maar dat boeit nix, want Powerstrip is gewoon het enige wat goed werkt met cs.

Al die noobs die nightvision kopen etc. zijn niet helemaal in orde :o

Maar goed, rules je hd een beetje ??

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:49

Vos

AFCA

gl hf

Pagina: 1