Toon posts:

bevindingen koeler

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
gisteren speedfan geinstaleert schijt m`n dragon orb`s fannetje er mee uit |:(

nu is het wel een stuk stiller in m`n kast :) hehe

draai nu zonder fan met alleen koelblokje,gaat eigenlijk prima zolang ik m`n xp1500 plus klok op 1000mhz.

maar nu moet ik dus een nieuwe koeler hebben.......
ik heb er eentje nodig die mijn xp1500+ gewoon super cool houdt op 300fsb (ddr) @1.850 volt.

heb wel zelf ook gezocht en reviews gelzezen (vindt die thermaltake volcano 7+ wel een bruut ding) maar ik heb liever bevindingen van mede-tweakers van dit forum!

post je tips en bevindingen,alvast bedankt!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Afbeeldingslocatie: http://www.heatsink-guide.com/spire-copper.jpg
More and more coolers made of 100% copper - not just with copper inlays - are becoming available these days. Spire has just announced a folded fin copper cooler, suitable for AMD CPUs with up to 1.5GHz.
Now that coolers with copper inlays have become already pretty much mainstream, it becomes clear that coolers made entirely of copper are the next step - and once they're manufactured in larger quantities, prices will also drop.
Deze heb ik en ben er erg tevreden mee, de cooler produceert weinig lawaai en koelt goed. :)

Bron: heatsink-guide.com

Krankzinnige muziek vind je hier.

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Een alpha 8045 met een papst fannetje op 7 volt, dit moet behoorlijk stil zijn lijkt me :)

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 11:39
Ik ga hopelijk binnenkort een ThermalTake inkoopaktie houden, als je een koeler wilt hebben van ThermalTake moet je het even in je gedachte houden.

Een andere koeler die ik je kan aanraden is deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster.com/products/cpucooler/fcpga/map/dp5-6i31c-0l.jpg

Noise Level 26 dB(A) :9~

Hij is trouwens van CoolerMaster *D

Verwijderd

kijk hiermaar eens.

Verder, lees de reviews op het internet en gebruik de Search

Dit topic is gesloten.