Terayon+ME??? (part2)

Pagina: 1
Acties:

• lpb
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
'k Heb dit al vaker gepost, maar is er dan niemand die een Terayon kabelmodem heeft en winME??? Toen oepiezie hem kwam installen draaide ik nl. nog onder 98 en nu lukt het mij niet om 'm aan de praat te krijgen met ME, omdat het een andere (nieuwere) WINIPCFG-versie heeft en met TC/IP wil 't al helemaal niet.

avb.

• lpb
  • Niet online
Is 'r dan helemaal niemand die Terayon en ME heeft???

[franz]
C'est ne possible pas!!
[/franz]

(sorry maar 'k was net franz aan 't leren)

Verwijderd

Het is ce n'est pas possible...

en sorry ik kan je niet helpen

• lpb
  • Niet online
zo jij bent een echte

Verwijderd

ik heb ook ME, en het hefet echt niks te maken met die modem ofzo. Heb je ook een nieuwe NIC of nieuwe PC, dan werkt het niet. Moet je namelijk eerst releasen ( vrijgeven voor de NL )op de oude, en dan op de nieuwe renewen. ( vernieuwen ).

Als je geen IP toegewezen krijgt is of je UTP kabel bagger, of je modem is vastgelopen en moet je hem resetten. Anders moet je ff chello opbellen, en je modem laten flushen.

• lpb
  • Niet online
Mijn vraag is eigenlijks waar die oepieziegast de instellingen heeft ingedeponeerd, want bij TC/IP in w98 stond nl. helemaal niets (geen ip/gateway/etc) en toch staan ze wel degelijk in WINIPCFG!

maar toch thnx

Verwijderd

De Terayon modems krijgen hun ip adres automatisch, je zet gewoon Automatisch IP adres opvragen en dns servers ook automatisch
Pagina: 1