Toon posts:

[klacht] P&W gesloten topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een topic gemaakt in P&W...
en dat wordt zonder enige beargumentatie dicht gegooit..
topic: [topic=470551/1/25]

? ik begrijp hiet niets van..
ik heb eerst gezocht naar eventuele relevante topics.. maar niets kunnen vinden...

Leg mij nou eens uit wat ik volgens jullie fout doe?

Of is het niet de bedoeling dat ik jullie forum uberhaubt gebruik... want het is niet de eerste keer.. en ik wordt er een beetje moe van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
wat dacht je van je 404 pagina op default.asp zetten :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 april 2002 11:30 schreef Nielsz het volgende:
wat dacht je van je 404 pagina op default.asp zetten :{
Waarom denk je in vredesnaam waarom ik dit vraag op dit ongelooflijke onsympatieke forum!!!

omdat ik dat dus niet weet... en het niet 123 kan uitproberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-10 16:23

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op woensdag 17 april 2002 11:31 schreef polat het volgende:

[..]

Waarom denk je in vredesnaam waarom ik dit vraag op dit ongelooflijke onsympatieke forum!!!

omdat ik dat dus niet weet... en het niet 123 kan uitproberen
tis geen vraagmaarraakforum... zoek eerst maar en als het dan nog niet lukt meld dat dan en open dan pas een topic!

want zodra mensen dingen posten als: hoe maak ik een hello world in perl/c#/java gaat het wel erg snel berg afwaards

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 21:50

Pepper

The one and only!!

Op woensdag 17 april 2002 11:44 schreef eendje het volgende:

want zodra mensen dingen posten als: hoe maak ik een hello world in perl/c#/java gaat het wel erg snel berg afwaards
ja! hoe doe je dat ook al weer ;)

nee je moet idd eerst ff die search gebruiken.

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Of is het niet de bedoeling dat ik jullie forum uberhaubt gebruik... want het is niet de eerste keer.. en ik wordt er een beetje moe van
bedoel je dit topic? [topic=440078]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10 22:14

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

daarnaast:
Shit dat ik dit niet zomaar kan uitproberen omdat ik niet 23 bij de server kan.. en de site in de lucht moet blijven
Moeten wij het dan maar voor je proberen omdat jij te arm, lui, %insert andere reden% om zelf een testserver te kunnen draaien??

In P&W verwachten we ook dat de topicstarter zelf iets doet.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het is wel zo dat door een extreem kort sluitbericht helemaal niet duidelijk is wat er aan de hand is.

Is dit een geval "staat in een ander topic" of is dit een geval "lees eerst eens een boek"..

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Op woensdag 17 april 2002 12:17 schreef JvS het volgende:
Het is wel zo dat door een extreem kort sluitbericht helemaal niet duidelijk is wat er aan de hand is.

Is dit een geval "staat in een ander topic" of is dit een geval "lees eerst eens een boek"..
Vraag is vaker gesteld.
Tja, hoe duidelijker moet je zijn?
"Deze vraag is vaker gesteld in dit forum op Gathering of tweakers, dus als je daar gaat zoeken (de uniform resource locator daarvan is http://gathering.tweakers.net/forum/find) dan kom je een heel eind. Vergeet niet te zoeken in het forum "P&W", dit kan je doen door met je muis op P&W te klikken. En zet ook op "onderwerp en inhoud" aan.
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

neehoor, maar een
code:
1
[search=zoektermen waarmee je het topic vindt]

moet niet echt een probleem zijn toch?

Er moet namelijk zeker wel aandacht aan sluitmessages besteed worden, tenzij iemand echt ana het spammen is en het overduidelijk is. Beter twee minuten meer aan een sluitmessage werken, dan een halve dag een LA-topic voor je ogen hebben.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-10 13:38

dusty

Celebrate Life!

Op woensdag 17 april 2002 12:17 schreef JvS het volgende:

Beiden.

Hij doet geen moeite om iets te vinden, waarom zou ik dan wel de moeite voor hem doen? Ik ben geen zoek service voor mensen die te lui zijn om zelf te zoeken. Als ze zeggen waarop ze hebben gezocht en laten zien dat ze niets ermee konden vinden is het wat anders, want dan geef ik ze normaal wel een link of een woord waarop ze kunnen zoeken. (en het grappige is dat ik een keer een trefwoord heb gegeven aan de gebruiker die in principe hetzelfde vroeg, maar wel moeite had gedaan om het te vinden.. (maar wat dus niet lukte voor hem) )

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1