De standaard Intel koeler is doorgaans goed genoeg voor gemiddelde overklokactiviteiten (2.8 GHz haal je er wel mee)
Als je toch meer wilt is de Swiftech MCX478-B (da's alleen de heatsink trouwens) een goede keuze. In principe kun je daar elke 80 mm fan op schroeven, maar een Papst is lekker stil.
Helaas is het ding wel extreem duur: reken rond de 100 euro voor de heatsink + fan.
Als je toch meer wilt is de Swiftech MCX478-B (da's alleen de heatsink trouwens) een goede keuze. In principe kun je daar elke 80 mm fan op schroeven, maar een Papst is lekker stil.
Helaas is het ding wel extreem duur: reken rond de 100 euro voor de heatsink + fan.
eeehj ga speluhOp woensdag 17 april 2002 11:23 schreef Lomu het volgende:
search
nie iemand afkankerre
probeer maar z search of wa dan ook
tzz
Nouja, de manier waarop hij het zegt zou netter kunnen, maar hij heeft wel een beetje gelijk. Je bent ongetwijfeld niet de eerste die op zoek is naar een goede Socket 478 koeler. Je zou op zijn minst de moeite kunnen nemen om een aantal reviews te lezen.Op woensdag 17 april 2002 11:27 schreef dahaaz het volgende:
[..]
eeehj ga speluh
nie iemand afkankerre
probeer maar z search of wa dan ook
tzz
Verwijderd
Heb ik ook even gedaan, en zijn antwoord komt niet naar boven gedreven....Op woensdag 17 april 2002 11:23 schreef Lomu het volgende:
search
Oftewel, post iets zinnigs, of post niet.
zo duur was mijn [WC]Op woensdag 17 april 2002 11:25 schreef Daniel het volgende:
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Verwijderd
Sorry dan, maar ik heb vaak genoeg naar boven zien komen wat goeie koelers voor een P4 zijn om over te clocken...Op woensdag 17 april 2002 11:38 schreef DaBit het volgende:
[..]
Heb ik ook even gedaan, en zijn antwoord komt niet naar boven gedreven....
Oftewel, post iets zinnigs, of post niet.
[topic=313972/1/25]
mag ik u verwijzen naar Dan's Data's ongloofluk grote cooler comparison?
P4 coolers: http://www.dansdata.com/coolercomp_p5.htm
P4 coolers: http://www.dansdata.com/coolercomp_p5.htm
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Pagina: 1