Replies verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Ik had in het topic [PW] [topic=470547] een reactie geplaatst omdat de topicstarter de topictitel wilde wijzigen, en ik hem ff daarbij op weg hielp.

Nu zie ik dat die reply is verwijderd. Beetje vreemd; ik dacht dat alleen echt waardeloze replies werden verwijderd, en alleen bij hoge uitzondering.

Ik snap dat forums als PW en PNS extra stevig worden gemodereerd, maar je kan hierin ook doorslaan. Toegeven, mijn reply was een zg. niet-inhoudelijke reactie, maar die zijn per definitie niet voorbestemd om getrashed te worden. :{

'n Reply is wel mijn intelectueel eigendom :7 ;)

Nadeel van trashen is dat er geen bewijs van is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

dat waren 2 reply;s die daar niet hoorden
1/ ow mij titel is fout
2/ dat moet je in SM melden

voegden die iets toe? nee dus ik heb de titel gewijzigd en 2 onzinnige replys verwijderd
ik zie het probleem niet?

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10 10:26

chem

Reist de wereld rond

dat was D2k.
ik heb hem ingelicht over dit topic.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Nu online
Op woensdag 17 april 2002 11:12 schreef D2k het volgende:
voegden die iets toe? nee dus ik heb de titel gewijzigd en 2 onzinnige replys verwijderd
ik zie het probleem niet?
Idd, nu lijkt het een doodnormaal topic :z. Maar op die manier kun je heel wat replies op GoT trashen. :)

Ik ga natuurlijk geen replies geven als ik het vermoeden heb dat er getrashed gaat worden. Er worden nooit reacties van mij getrashed. :{

Ik vind trashen nogal een botte manier van modereren. Tevens dacht ik dat het alleen voorbehouden was aan HGA's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Op woensdag 17 april 2002 11:24 schreef MetHod het volgende:
Idd, nu lijkt het een doodnormaal topic :z. Maar op die manier kun je heel wat replies op GoT trashen. :)
tja ik kwam, ik zag, ik handelde
hebbie wel eens
verder was het een aardig topic dus waarom daardoor al gelijk "slecht" beginnen?
Ik ga natuurlijk geen replies geven als ik het vermoeden heb dat er getrashed gaat worden. Er worden nooit reacties van mij getrashed. :{
eens moet de eerste keer zijn
de wereld vergaat niet hoor?
Ik vind trashen nogal een botte manier van modereren. Tevens dacht ik dat het alleen voorbehouden was aan HGA's.
bot? wat kan er bot zijn aan het ontopic houden van een discussie? en ook de lm's kunnen trashen
ik doe het normaal alleen in overleg met ACM en dan handel ik 1x zelf en dan krijg ik gelijk een LA topic? :{
ik trash regelmatig reply's die echt zinloos zijn (in overleg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Nu online
Op woensdag 17 april 2002 11:28 schreef D2k het volgende:
ik trash regelmatig reply's die echt zinloos zijn
Oke dan verschillen we van mening, het was namelijk geen zinloze reply (misschien wel offtopic, inmiddels niet relevant enz enz maar niet zinloos).

Kortom; een beetje :{ eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Op woensdag 17 april 2002 11:31 schreef MetHod het volgende:
Oke dan verschillen we van mening, het was namelijk geen zinloze reply (misschien wel offtopic, inmiddels niet relevant enz enz maar niet zinloos).
in mijn ogen wel
je had um nl gewoon in SM kunnen zetten (het topic dan)
wordt het nog sneller gelezen ook
Kortom; een beetje :{ eigenlijk.
tja dat mag je vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
MetHod wilde de topicstarter even zeggen wat ie moest doen als het nog een keer zou voorkomen... lijkt me niets mis mee. Hij had het natuurlijk ook zelf in SM kunnen zetten maar daar had de topicstarter dan niets van geleerd :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op woensdag 17 april 2002 11:42 schreef Marv het volgende:
MetHod wilde de topicstarter even zeggen wat ie moest doen als het nog een keer zou voorkomen... lijkt me niets mis mee. Hij had het natuurlijk ook zelf in SM kunnen zetten maar daar had de topicstarter dan niets van geleerd :)
Jawel hoor :Y) Door het te melden in SM zal een moderator er, indien terecht, op acteren en de topicstarter er op wijzen. Standaard procedure. Maar wanneer een user dit zelf gaat doen, onstaan er vaak irritaties en offtopic reply's. Kortom, meld het in SM en laat het dan daar ook bij.

Commentaar op fouten:

In SM: Users
In draadje: (lite) Moderators en regulars.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Nu online
Op woensdag 17 april 2002 12:03 schreef Merely het volgende:

[..]

Jawel hoor :Y) Door het te melden in SM zal een moderator er, indien terecht, op acteren en de topicstarter er op wijzen. Standaard procedure. Maar wanneer een user dit zelf gaat doen, onstaan er vaak irritaties en offtopic reply's. Kortom, meld het in SM en laat het dan daar ook bij.
De user in kwestie gaf aan niet op de hoogte te zijn m.b.t. het wijzigen van de topictitel via SM. Ik vind dat ik als user daar best een helpende hand kan bieden. Ik gaf ruimte zodat hij het zelf kon melden.

Maar nog geen 2 minuten later was alles getrashed.

Waar ik eigenlijk heen wil :): wees voorzichtig met het verwijderen van reacties.
Op woensdag 17 april 2002 12:07 schreef Merely het volgende erbij:
Commentaar op fouten:

In SM: Users
In draadje: (lite) Moderators en regulars.
Je kan als 'onzichtbare' Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~crew/Jotti/rg-logo.png regular toch ook best een beetje sturing geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

Wees jij dan ook voorzichtig met negatief rondblaten "er worden hier altijd reacties getrashed", omdat er toevallig van jou een reply getrashed is...

Want in dat soort getroll in andere LA topics, omdat je hier ontevreden bent heb ik geen zin en slaat ook echt nergens op.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Nu online
Op woensdag 17 april 2002 12:24 schreef JvS het volgende:
Wees jij dan ook voorzichtig met negatief rondblaten "er worden hier altijd reacties getrashed", omdat er toevallig van jou een reply getrashed is...

Want in dat soort getroll in andere LA topics, omdat je hier ontevreden bent heb ik geen zin en slaat ook echt nergens op.
Idd achteraf gezien is dat niet echt netjes, ik neem het terug.

Ik zei niet: er worden hier altijd... maar meer in de trant dat het iets normaals aan het worden is... da's heel wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ok prima :).

Dan nu ook mijn visie: Ik denk dat er niet al te zwaar aan getild moet worden, want dit waren beide reacties die niet echt heel erg constructief waren.

het alleen voorbehouden aan "sturen in een topic" door de regulars is inderdaad wel discutabel, maar als je iedereen het laat doen (dus niet zo scherp kinderachtig afbakenen), dan heb je mensen die veel botter op een search gaan wijzen (denk aan UTFS roepen) en dan zeggen "maar hij is ook gewoon user en hij deed het ook".

Hoewel ik er bij zoiets nooit iets van zal zeggen hoor :). Het blijkt hier dus wel dat sommige users (ik zal geen namen noemen ;) :P) het verwijderen van zelfs een offtopic reply als erg "bot" oppakken en persoonlijk lijken aan te trekken.

Dat is dan misschien wel een signaal om er nog terughoudener mee te zijn...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Nu online
Op woensdag 17 april 2002 12:34 schreef JvS het volgende:
Hoewel ik er bij zoiets nooit iets van zal zeggen hoor :). Het blijkt hier dus wel dat sommige users (ik zal geen namen noemen ;) :P) het verwijderen van zelfs een offtopic reply als erg "bot" oppakken en persoonlijk lijken aan te trekken.

Dat is dan misschien wel een signaal om er nog terughoudener mee te zijn...
Niemand gaat ergens reageren als hij weet dat zijn reactie verwijderd zou kunnen gaan worden. Dat er totale onzin soms verwijderd wordt, is niet erg. Maar 'offtopic' is toch heel iets anders dan 'totale onzin'.

Op zich valt het deze keer wel mee, de reactie kon wat mij betreft ook wel weg. Maar het moet niet regelmatig gaan gebeuren. Verder kan ik op andere fora soms mijn eigen reactie verwijderen, als dat op GoT kan dan zou ik dat misschien ook wel eens gebruiken.

Als je een forum hebt, is het laatste wat je doet, reacties verwijderen. Het is onnatuurlijk, en je moet het gewoon zien te voorkomen.

Beetje late reactie maar dat kwam omdat ik de edit nooit opgemerkt had :)
Pagina: 1