In flash mail form met frontpage extencies, kan da

Pagina: 1
Acties:

• mr._Anderson
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

mr._Anderson

[Een man is nog geen Tweaker]

Topicstarter
Hallo,

ik wou op mijn flash site een mail form maken, kheb toen ergens een tutorial vandaan gehaald waarmee ik in combinatie met CGI dit kon maken. Maar ik moest weten waar bij mijn ISP het cgi form to mail script stond. Dit heb ik ff gemaild naar hun en ik kreeg het antwoord dat ze deze scripts niet ondersteunen. Ik moest het proberen met de frontpage extensies die ze ondersteunen. Ik weet niet zo goed wat ik hier nou mee moet, kan ik hier hetzelfde mee, en weet iemand dan voor mij een tutorial te staan zodat ik als nog mijn mail form in flash kan maken?? Of moet ik echt verder zoeken naar een ISP die cgi ondersteund??
Mijn ISP is trouwens NetSource FRIACO thuisnet. Kvind het trouwens wel bagger dat ze geen CGI hebben, mag toch wel voor 30Euro per maand :7

alsvast bedankt!!

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

30 euro per maand en alleen frontpage extenties? LOL :Y) Jij wordt _hard_ genaaid.

voor 30 euro per maand wil ik tenminste dedicated hosting hebben :P

Maar goed.
over je frontpage extenties icm flash: Dream on. dat gaat nooit werken.

Mijn suggestie: dump je isp en ga over op een gratis provider (zonnet ofzo)

dan spaar je 30 euro uit, en daar kan je weer mooi hosting voor regelen :9

Stop uploading passwords to Github!

• mr._Anderson
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

mr._Anderson

[Een man is nog geen Tweaker]

Topicstarter
naja, m'n ISP dumpen doe ik maar niet, het is de enige flatfree aanbieder voor 56K modempjes die nog betaalbaar is voor mij.

ik denk dat ik dan het beste een gratis homepage aanbieder kan zoeken die CGI ondersteund, kan ik weer tegen die rottige banners aan gaan zitten staren :'(

maar ik had eerst wel gedacht dat m'n ISP CGI zou hebben, mooi niet dus, :( als ik een alternatief had was ik allang weggeweest :D

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net