Toon posts:

streaming webcam via eigen server

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
probleem #1
momenteel gebruik PBN purecaster, maar krijg de frame rate niet hoger dan 3 fps, aangezien t een trial / demo is ofzo........

wat wel cool is, is dat purecaster direct vanaf je eigen pc draait waardoor je niet van iemand anders afhankelijk bent....

Maar nu wil ik toch graag een hoger frame rate per seconde hebben want dit kan ik nou niet echt streaming video noemen (3 fps)... ik zit meer te denken aan 15 fps....

Iemand ervaring met een ander programmatje die wel streaming video heeft en die je kan draaien vanaf je eigen pc (dus geen camarades shit enzo..)

probleem#2
nou werkt mijn webcam via de tvpc card (pinnacle pctv rave) > een digitale camera via composite / tulp / analoog in....

Dit doet t allemaal prima maar probeer ik de webcam te gebruiken via msn en selecteer ik hiervoor de PCTVCAPTURE.DLL (ofzoiets) dan geeft MSN een probleem, de webcam is niet goed geconfigureerd ofzo,.. terwijl hij gewoon werkt met alle andere denkbare programma's (purecaster, coffecup, camarades etc..)

iemand een oplossing voor mijn 2 problemen?

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:30
Bedoel je een live stream ?
Want dat is nog weer net iets anders ;)

Verwijderd

Topicstarter
okay, ik dacht toch wel aardig wat te weten....
wat is het verschil tussen streaming video (webcam) en live stream??

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 21:46
Probeer eens de Windows Media Encoder.

Verwijderd

Topicstarter
media encoder heb ik geprobeerd... maar functies zijn te omvangrijk en niet wat ik zoek

wil gewoon een klein progje die een java-applet plaatst, zodat t toegankelijk is voor een ieder, draaiend vanaf mijn eigen pc

en dit t liefst met een hoge frame rate ;)

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

zoeken senjee, we zijn hier niet de helpdesk waar je iedere vraag die in je brein opkomt kunt stellen. zijn genoeg webcam proggies te vinden via de zoekfuncties hier en op google. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.