ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
hoe wil je dat doen??
kun jij het voor mij doen??
nokia zegt dat omdat het een aziatisch toestel is zij niks doen...... dan moet ik maar naar azie
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
[admin break]
OFFICIËLE WAARSCHUWING wegens het posten van flash software. Dit is nog steeds illegaal ! Lees het unlock gedeelte van de FAQ er maar es op na.
[/admin break]
dus...
kijk ik heb een kapotte telefoon en als ik er wat voor betaal en hij doet het daarna ben ik weer blij..
Wil je Nederlandse taal en T9 in je mobiel? Dan kan je of de 8210 software erin (laten) flashen of gemodificeerde 8250 software, waar iemand alles heeft vertaald naar Nederlands. Als je het niet zelf kan, kan het alleen bij "mannetjes", maar vaak geen garantie ed. Kosten ongeveer 20 euro. Ik weet niet of ik hier adressen mag geven, admins???
Als je gewoon de nieuwste 8250versie wilt, kan je naar een Nokia servicepoint gaan. Hoewel de 8250 niet Europees is, willen ze je meestal wel gratis helpen, vooral als je komt als het heel rustig is. Soms wil 10 euro voor die kerel ook wel helpen om het voor elkaar te krijgen
[update]
Ik lees dat hij kapot is, wat doet hij dan niet meer? Want flashen wil niet altijd helpen dan
[/update]
is 4 maanden lang op "reparatie" geweest bij de verkopende winkel maar die konden uiteindelijk niemand vinden met de juiste software en de juiste oplossingen.......
Kortom ik zoek nu zelf naar zo'n persoon.
Verwijderd
Eis dan gewoon je geld terug... klaar einde verhaal.Op woensdag 17 april 2002 14:21 schreef Lord_T het volgende:
hij valt uit bij een gesprek of gaat niet aan of nou jah doet dat soort vreemde dingen
is 4 maanden lang op "reparatie" geweest bij de verkopende winkel maar die konden uiteindelijk niemand vinden met de juiste software en de juiste oplossingen.......
Kortom ik zoek nu zelf naar zo'n persoon.
Waarom moeilijk doen die neukia's staan bekend om vele uitval en rare soft/hardware problemen (gaat wel dan op de Nokia's van 2000-2001) de rest weet ik niet.
Zowiezo ben je wel heel naief dat je het pikt dat je phone 4 maanden weg is...
2 weken kan 4 weken wordt twijfelachtig... duurt het langer kan je een ander toestel eisen, geld terug, leentoestel etc...
Heb je trouwens ook ng die 4 maanden abonnementskosten ofzo moeten betalen? inkomsten daardoor gemist etc??? gewoon aanklagen die shop
bij de verkoop van het toestel is me verteld dat er officieel geen garantie opzit en dat mocht er een probleem optreden ze zouden doen wat mogelijk was maar dat het dan ook niet verder zou gaan. Kortom i am fucked wat dat betreft......
Iemand nog goede ideeen?
Verwijderd
Wat voor winkel koop je dan??? illegale troep ofzoOp donderdag 18 april 2002 01:32 schreef Lord_T het volgende:
kan niet...
bij de verkoop van het toestel is me verteld dat er officieel geen garantie opzit en dat mocht er een probleem optreden ze zouden doen wat mogelijk was maar dat het dan ook niet verder zou gaan. Kortom i am fucked wat dat betreft......
Iemand nog goede ideeen?
Normale winkel is verplicht zich aan de algemeen geldende regels te houden
garantie kan je wel claimen alleen dan wel in Azie
wat is er kapot aan mijn nokia:
* hij houdt spontaan op als ik aan het bellen ben
* hij wil soms niet aan of crashed al bij het invoeren van de pincode
* als je ophangt of gebeld wort crashed het 9 van de 10 keer
kortom allemaal vage fouten en problemen
Die kunnen ook de software voor je flashen.
Ook niet tegen betaling???Op donderdag 25 april 2002 21:40 schreef Lord_T het volgende:
die zeggen dat omdat het een aziatisch toestel is dat ze er niks aan doen
Lekkere service..
Al een andere nokia store geprobeerd?
Je kan trouwens ook op de bazaar in beverwijk gaan kijken
www.zwartemarkt.nl