Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB
Winamp
MSN
Outlook
Verwijderd
1) html code
2) ie met resultaat op
- Voor games, sommige games ondersteunen verschillende schermen
- Voor wat meer ruimte te hebben op je hoofdmonitor:
1) De programma's waar je mee bezig bent
2) Je msn, icq, outlook, winamp, ...
- Als je bv met een programma als Photoshop werkt kan je op je 2de scherm je paletten zetten en het bestand waar je aan aan het werken bent op je 1ste scherm.
- DVD of film bekijken op ene scherm en doorwerken op anders scherm
- ...
"Waarom heb je die dan als eerste monitor"?
Omdat ietsje blurrier wel prettig is als je er TV op kijkt. Iemand heeft dat hier een keer "gratis anti-aliasing" genoemd
Forza Mucca!
Verwijderd
2de monitor: winamp/mIRC/msn
ik zou niet meer zonder 2 monitoren kunnen
2e monitor alle werkbalken en opties.
zeer handig bij grote tekeningen
en thuis: 2e scherm vooral voor achtergrond programma's zoals msn, muziekprog,...
A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.
nee oke, ik denk voor code op screen 1
en uhm code op screen 2
dan test screen op pc 2
en dan database op screen 2 van pc 2
ik heb 2 pc's en 4x 19" staan dus tjah
openkat.nl al gezien?
Verwijderd
tis wel makkelijk met msn als je een spel aan het spelen bent anders moet je steeds weer uit dat spel of je moet het in een venster gaan spelen.
MSN
Photoshop tool vensters
teletekst (en dan tv beeld op de 1e)
full screen DivX
tijdens het programmeren
internet
ftp
...
Het is trouwens een 19" (effectief) SuperMAC display (Sony), die eigenlijk alleen voor Apples is bedoeld. Hij heeft een fixed resolutie van 1024x786 @ 75Hz. Normaal niet echt bruikbaar op een PC, maar als 2e monitor perfect
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast
en ja ik kan ook niet mere zonder thuis...
ik ben er nou zo aan gewend... ik heb het gister toevallig nog eens met een geprobeert en het was een ramp
da's wel een nadeel als je er aan begonnen bent kom je er zowat niet vanaf...
Everybody happy??? I soon change that here we go...
monitor 2: coolmon, winamp, diverse dingetjes
monitor 3: ICQ, MSN, Grokster, IRC
monitor 4: FTP, D/U, wat losse meuk
Hartstikke handig
<edit>
Ze zitten niet allemaal op 1 pc hoor
</edit>
Verwijderd
Zo heb ik twee keer een 17" mon staan waarbij ik de desktop heb gestretched over allebei de monitors.
En dan doe je dus bijvoorbeeld het volgende:
#1 ontwerpen van website
#2 voorbeeld op webserver
En dan kan je dus heel snel je resultaat bekijken/testen.
En zo zijn er tal van andere handige combi's te bedenken.
- Photoshop (tools hoeven niet over beeld heen te vallen)
- Internet + chatten tegelijk
- Programmeren (meer plek voor code)
- In het algemeen gebruik ik het als ik meerdere dingen tegelijk wil doen, en toch overzicht bewaren.
Op de tweede draait dan remote desktop van mijn server die op zolder staat. Zo kan je snel zien wat er boven allemaal gebeurd.
Leeg
en een 9" (negen ja) als mail/msn monitor. Soms ook Nero ofzo.
Makkelijk hoor. die 9 inch kostte maar 45 euro dus dat vond ik wel prima. 800*600 trekt ie prima. Dan is het allemaal nog net lekker leesbaar.
Staat op de PC dumpdag altijd een ventje die ze verkoopt.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Verwijderd
Oftewel op je "hoofd" monitor je werkblad, en op je 2de monitor je venster.
Winamp met visualisation (op een 2 MB kaartje
Eeuhm, een folder waar mijn TO maps in staan zodat ik makkelijk kan zien wat de bestandsnaam is en ik snel kan switchen van map
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
** Ik vind het maar een aparte vraag hoor... ik denk dat je veel situaties zelf al wel kan bedenken toch?? **
Het leven is net een dolfijn...... meestal dol, maar soms ook fijn.
Monitor 1: Games, internet, fotosoep canvas
Monitor 2: Winamp, mirc, fotosoep tools
Helaas bleek de oude videokaart die mijn 2e monitor aanstuurde (matrox millenium 4mb wram) nogal voor wat onstabiliteit te zorgen (BSODS
Ik heb dus helaas mijn multimon config moeten opgeven, maar de stabiliteit is nu iig terug.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
PSN: DutchTrickle PVoutput
1
2
3
4
5
| 1: Browser 2: TV 1: Browser 2: Browser 1: Photoshop windows 2: Photoshop tools 1: Browser 2: Trillian, Winamp, DU meter 1: Browser 2: mIRC |
En ga zo maar door. Verrekte handig. Maar met 1 monitor kan ik ook goed mee overweg, hoor
They made me do it.
Verwijderd
Jullie hebben het over 2 monitoren, kan ik dmv een extra pci kaartje dit ook doen?
Als je dan nog een monitor aansluit zie je toch gewoon het zelfde als op de andere? Of moet je een soort invisble gedeelte buiten je scherm instellen
Ik heb hier nog een 17inch monitor staan waar ik niks mee doe, is natuurlijk zonder om hier te laten rotten als ik zo hoor wat jullie er alemaal mee doen
1stehands pci vga kaarten zijn niet meer te krijgen. Dus 2dehands? Ik heb nu een GF4 Leadtek Ultra.
kan gewoon met 2e pci kaartje ja. Je hebt er wel een proggie voor nodig weet de naam alleen neit meerOp donderdag 18 april 2002 17:05 schreef [Elite]Hippie het volgende:
Ik wil toch even wat vraagjes kwijt:
Jullie hebben het over 2 monitoren, kan ik dmv een extra pci kaartje dit ook doen?
Als je dan nog een monitor aansluit zie je toch gewoon het zelfde als op de andere? Of moet je een soort invisble gedeelte buiten je scherm instellen![]()
Ik heb hier nog een 17inch monitor staan waar ik niks mee doe, is natuurlijk zonder om hier te laten rotten als ik zo hoor wat jullie er alemaal mee doen.
1stehands pci vga kaarten zijn niet meer te krijgen. Dus 2dehands? Ik heb nu een GF4 Leadtek Ultra.
ik zoek eht zelf ook
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Ja.Op donderdag 18 april 2002 17:05 schreef [Elite]Hippie het volgende:
Nee, je kan in Windows instellen welke monitor je primary is, dus daar komt je taakbalk plus iconen te staan. De andere mointor staat aan het begin gewoon standaard leeg.Als je dan nog een monitor aansluit zie je toch gewoon het zelfde als op de andere? Of moet je een soort invisble gedeelte buiten je scherm instellen
Nieuwe PCI videokaarten zijn nog wel te vinden, hoor. Kijk maar eens op de Pricewatch1stehands pci vga kaarten zijn niet meer te krijgen. Dus 2dehands? Ik heb nu een GF4 Leadtek Ultra.
Ultramon.Op donderdag 18 april 2002 17:57 schreef Mary Wana het volgende:
[..]
Je hebt er wel een proggie voor nodig weet de naam alleen neit meer
They made me do it.
A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.
Verwijderd
Had die niet al 2 beeldschermaansluitingen...Op donderdag 18 april 2002 17:05 schreef [Elite]Hippie het volgende:
Als je dan nog een monitor aansluit zie je toch gewoon het zelfde als op de andere? Of moet je een soort invisble gedeelte buiten je scherm instellen![]()
Ik heb hier nog een 17inch monitor staan waar ik niks mee doe, is natuurlijk zonder om hier te laten rotten als ik zo hoor wat jullie er alemaal mee doen.
als het tenminste de Leadtek GF4 Ti4600 (WinFast A250 ULTRA TD) is die ik denk dat t is...
Verwijderd
Ik krijg deze op de 27ste met de rest van me nieuwe spullen.
Specs lijst :
NVIDIA GeForce4 Ti 4600 GPU (NV25 chipset)
nfiniteFX II Engine for programmability
Accuview Antialiasing
nViewTM Display Technology
Lightspeed Memory Architecture II
4.8 Billion AA samples per second fill rate
136 Million triangles/sec
1.23 trillion operations/sec
Default Clock speed 300/330 (Core/Memory)
128MB world's fastest DDR Memory
10.4 GB/sec Memory Bandwidth
Microsoft DirectX 8.X en OpenGL 1.3 optimalisatie en ondersteuning
4 dual-rending pilelines
8 texels per clock cycle
Dual cube environment mapping
High-Definition Video Processor (HDTV)
AGP 4X/2X en AGP Texturing Support
On-Board TV-Out ondersteuning tot 1024 x 768 resolutie
On-Board DVI ondersteuning tot 1280 x 1024 resolutie
High-quality HDTV/DVD playback
Kan ik ook met deze dvi output een converter kopen naar een vga aansluiting? Of is het beter om een extra pci kaart te kopen?
Windows XPkan gewoon met 2e pci kaartje ja. Je hebt er wel een proggie voor nodig weet de naam alleen neit meer
Gewoon PCI erin, ff in bios de juiste kaart (AGP of PCI) als primary instellen, en indien je WinXP hebt doet d'n MS de rest!
Anders kaart installeren en dan wel dat proggie dat hierboven ergens staat gebruiken.