Toon posts:

HTML ipv HTM

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Moet vanwege een nieuwe server van de provider waar ik mijn homepage onderbreng mijn home page als index.html uploaden ipv van index.htm wat ik hiervoor altijd deed. Nu kan ik natuurlijk gewoon in frontpage saveas doen maar is dit dan een echte html file geworden??? Verder moet ik het volgende doen voor het uploaden:

BELANGERIJK BIJ HET GEBRUIK VAN FRONTPAGE!!!!
De server ondersteund FrontPage 2000.
ALTIJD voor het uploaden de PUBLISH button gebruiken en NOOIT de wizzard, indien u deze toch gebruikt zullen de Frontpage extensies worden beschadigd!! Hetgeen zal inhouden dat bepaalde extensies niet meer zullen werken, wij zullen deze extensies dan opnieuw voor u dienen te installeren! Indien dit meer dan eens voorkomt zijn wij genoodzaakt hiervoor f.50.- set-up in rekening te brengen!
Let op: dat u uw index.htm herbenoemd in index.html!!!! (standaard maakt Frontpage deze aan in index.htm)

Die publish button blijft bij mij grijs dus die kan ik niet activeren! Wanneer ik mijn homepage upload dan krijg ik dus nog steeds de index.html van mijn hostprovider te zien?

Help!!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

htm=html
geen verschil, behalve de naam.

Who is John Galt?

Verwijderd

Of je *.html gebruikt of *.htm maakt niet uit. Het enige verschil hierin is dat *.htm is geintroduceerd vanwege de 3 karakter extensie ipv de 4 :)

Bestanden zijn hetzelfde qua inhoud, alleen de extesie is anders.

Verwijderd

Kunnen ze de DirectoryIndex setting in hun apache config niet even aanpassen ?
Is zo gepiept en lijkt me heel wat klantvriendelijker ?
Met Frontpage kan ik je helaas niet helpen, daar weet ik niets van 8-)