respect tha DON Don's SPECS
USBlaster is net als Trust. Ze zijn goed genoeg om alleen bliepjes weertegeven. Met muziek/games krijg je last van de resonantie van de plastic behuizing. Dus... 
Maar jij wilt ze hebben (gelukkig), dus zul je zelf moeten zoeken. Kijk eens op sites waar ze prijzen vergelijken of die alleen naar de goedkoopste prijs zoekt. Je mag lekker zelf de bijbehorende sites opzoeken.
Hint: begin bij de pagina's van startpagine.nl.
[nofi]
Maar jij wilt ze hebben (gelukkig), dus zul je zelf moeten zoeken. Kijk eens op sites waar ze prijzen vergelijken of die alleen naar de goedkoopste prijs zoekt. Je mag lekker zelf de bijbehorende sites opzoeken.
[nofi]
'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'
ik heb al gekeken er staan er ook hier een paar op, alleen positive reacties.
ennuh het is geen plastic behuising het is allemaal hout dat had ik nog gevraagt aan die kerel:P
ennuh het is geen plastic behuising het is allemaal hout dat had ik nog gevraagt aan die kerel:P
Niemand die zo'n setje heeft???? en die mij wil helpen?
ik hoor het
ik hoor het
Verwijderd
Bedoel je die zilverkleurige set met flatpanel speakers en een houten subwoofer, is geloof ik een 4.1 setje ? Deze vind ik naar waarde best goed klinken. Het is zeker niet het beste maar ook zeker geen rommel.
Naar mijn weten is Ropla http://www.ropla.com hier de distributeur van, mischien kun je via hen een dealer bij jou in de buurt vinden.
Naar mijn weten is Ropla http://www.ropla.com hier de distributeur van, mischien kun je via hen een dealer bij jou in de buurt vinden.
ja bedankt, ik heb er al een gekocht, maar ik krijg hem niet aan de praat!
ik heb er een saveway 4.1 geluidskaart bij
maar het werkt nog niet!
ik heb er een saveway 4.1 geluidskaart bij
Hij werkt!, en er komt Prima geluid uit
de kamer waar ik in zit is toch niet zo groot, maar nou nog 1 vraagje:
weet iemand waar ik een proggie kan downen om de 4 boxen te testen, met geluid van achteren enzo dat er achterje geschoten wordt ofzo?
weet iemand waar ik een proggie kan downen om de 4 boxen te testen, met geluid van achteren enzo dat er achterje geschoten wordt ofzo?
Ik heb zelf trust speakers en ik merk anders niets van resonantie.Op woensdag 17 april 2002 11:17 schreef Mystic_Jack het volgende:
USBlaster is net als Trust. Ze zijn goed genoeg om alleen bliepjes weertegeven. Met muziek/games krijg je last van de resonantie van de plastic behuizing. Dus...
[nofi]
er komt uitstekend geluid uit met een oorverdovend kabaal.
en nog belangrijker (voor weinig geld)
nee ik ben geen audiofiel
dus als er maar herrie uit komt is het een goede kwaliteitOp vrijdag 19 april 2002 11:24 schreef kleefding het volgende:
[..]
er komt uitstekend geluid uit met een oorverdovend kabaal.
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Met HiFi hebben die setjes weinig te maken, maar audio is het zeker; dus geen Overige Hardware.
Derhalve... OH->AVH
Derhalve... OH->AVH
niet alleen herrie maar ze zijn in ieder geval goed genoeg om meer als piepjes te laten horenOp vrijdag 19 april 2002 13:10 schreef Crusader het volgende:
[..]
dus als er maar herrie uit komt is het een goede kwaliteit
Pagina: 1