Toon posts:

MSI GeForce 4 Ti 4400 + via 4in1 -> problem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op het forum van MSI gelezen dat deze kaart niet wilt werken als je de via 4in1-driver installeert.

Maar is dit nu waar?
Heeft iemand toevallig deze kaart? en heb je dit probleem ook?
Laat me iets weten.

Groetjes

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 16:00

JvS

Ik heb hem zelf ook

lijkt me een videoplank :P.

>> [forum=8]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 10:06 schreef kennes het volgende:
Ik heb op het forum van MSI gelezen dat deze kaart niet wilt werken als je de via 4in1-driver installeert.

Maar is dit nu waar?
Heeft iemand toevallig deze kaart? en heb je dit probleem ook?
Laat me iets weten.

Groetjes
Dat lijkt me wel héél sterk hoor, die dingen zijn gebaseerd op het Nvidia reference design en aan de drivers zal t ook niet liggen (anders installeer je gewoon detonators). Hoogstens werkt hij wat minder met sommige 4 in 1 drivers, maar ze zullen het wel getest hebben denk ik :). Nou ja, ik zal wel zien (krijg hem nl ook over 1,5 week).

• Carp_Hunter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-08 20:56

Carp_Hunter

aka KiLLsLesS

Lijkt me inderdaad ook sterk.
Waarom zou dan alleen MSI dit probleem hebben en PNY of POWERCOLOR of dergelijken niet.

Ik heb hem ook besteld. Krijg hem ook (waarschijnlijkek) eind volgende week.

Heb ik nog een vraagje??? Waar hebben jullie hem besteld ?)

-KiLLALoT- -Guild Wars Player LLL en WauS- -System- & -Server

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 18:49

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Deze heeft geen koeling op het geheugen! Kan er een verschil zijn met het overclocken van deze videokaarten van MSI tegenover bijv een Leadtek?

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 22:02 schreef Carp_Hunter het volgende:
Lijkt me inderdaad ook sterk.
Waarom zou dan alleen MSI dit probleem hebben en PNY of POWERCOLOR of dergelijken niet.

Ik heb hem ook besteld. Krijg hem ook (waarschijnlijkek) eind volgende week.

Heb ik nog een vraagje??? Waar hebben jullie hem besteld ?)
Bij Perfect Systems (icm met een systeem) voor 356€ ofzo, best goedkoop :D (Goedkoopste Geforce 4 ti 4400, die MSI zowiezo al.
Op woensdag 17 april 2002 22:08 schreef RAID-0 het volgende:
Deze heeft geen koeling op het geheugen! Kan er een verschil zijn met het overclocken van deze videokaarten van MSI tegenover bijv een Leadtek?
Hmm, zou best wel eens kunnen :( . Maarja, ben toch al niet zo'n overclocker, zal eens kijken though. Zowiezo al een razendsnel kaartje, dus ;)

Verwijderd

Dan kun je deze kaart dus nooit gebruiken icm Winxp en een Via chipset aangezien de 4-1 drivers daar al standaard inzitten??

Lijkt me erg sterk ook omdat Msi gewoon het reference design (of iets wat daar op lijkt) hanteerd....

Dat er geen memory heatsinks opzitten is toch geen probleem?? die zet je er toch zelf op als je het zo nodig vind??

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 18:49

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Op woensdag 17 april 2002 22:21 schreef Shaggy het volgende:
Dat er geen memory heatsinks opzitten is toch geen probleem?? die zet je er toch zelf op als je het zo nodig vind??
Ik zelf houdt mijn spullen ook meestal standaard (niet of weinig overclocken). Ik stelde deze vraag alleen maar om wat interesse op te wekken.

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Pagina: 1