Mijn Wintv Theatre zorgt voor een blauw scherm, zodra ik het icoon aanklik.
Het vreemde is als ik de kaart opnieuw installeer, doet hij het op zich goed (het geluid doet het dan af en toe niet).
Hij doet het dan idd goed, zolang ik maar niet opnieuw opstart, want dan is het afgelopen, zodra ik het icoon aanklik is er direct een blauw scherm:
***stop 0x000000008e 0xc0000005, 0xf96a0100, 0xbac8785c, 0x00000000)***
*** Hwcbt8xx.sys-address F96a1dd base at f969b000, datestamp 3c7f1331***
Ik heb de kaart al vrij lang, altijd zonder problemen kunnen gebruiken. Nu gebruik ik heb niet zo heel vaak, dus weet ik eigenlijk niet wanneer het probleem ontstaan is.
Ik heb sinds een maand een nieuw mobo, of het daar aan ligt? Hij geeft geen irq probleem aan volgens mij?
Uiteraard heb ik verschillende drivers (wdm) al uitgeprobeerd, en de daarbij behorende applicatie software, zoals aangegeven op de website van Hauppage. Ook de laatste 4in1 drivers.
Ik zal de gebruikte hardware van de slots aangeven, van boven naar onder:
AGP Asus V8200 met detonator 28.32 (kan het hier iets mee te maken hebben??)
PCI: Ovislink netwerk kaart
Terratec DMX 6 fire (misschien een probleem vanwege het geluid?)
Creative DXR3 mpg kaartje
Adaptec 2940 U2W SCSI controller
Hauppauge WinTV theatre.
Oja, ik heb sinds een korte tijd een nieuwe monitor, kan daar toch ook niets mee te maken hebben? Resolutie of zo, ik ben overgestapt van een 17 inch naar een 19 inch met een andere resolutie.
Zoals ik al zei, als ik van de kaart alle drivers verwijder, en dan opnieuw installeer, doet hij het wel, totdat ik de computer opnieuw opstart
Wie kan mij helpen, in de search kan ik niet iets vinden dat hierop lijkt.
Het vreemde is als ik de kaart opnieuw installeer, doet hij het op zich goed (het geluid doet het dan af en toe niet).
Hij doet het dan idd goed, zolang ik maar niet opnieuw opstart, want dan is het afgelopen, zodra ik het icoon aanklik is er direct een blauw scherm:
***stop 0x000000008e 0xc0000005, 0xf96a0100, 0xbac8785c, 0x00000000)***
*** Hwcbt8xx.sys-address F96a1dd base at f969b000, datestamp 3c7f1331***
Ik heb de kaart al vrij lang, altijd zonder problemen kunnen gebruiken. Nu gebruik ik heb niet zo heel vaak, dus weet ik eigenlijk niet wanneer het probleem ontstaan is.
Ik heb sinds een maand een nieuw mobo, of het daar aan ligt? Hij geeft geen irq probleem aan volgens mij?
Uiteraard heb ik verschillende drivers (wdm) al uitgeprobeerd, en de daarbij behorende applicatie software, zoals aangegeven op de website van Hauppage. Ook de laatste 4in1 drivers.
Ik zal de gebruikte hardware van de slots aangeven, van boven naar onder:
AGP Asus V8200 met detonator 28.32 (kan het hier iets mee te maken hebben??)
PCI: Ovislink netwerk kaart
Terratec DMX 6 fire (misschien een probleem vanwege het geluid?)
Creative DXR3 mpg kaartje
Adaptec 2940 U2W SCSI controller
Hauppauge WinTV theatre.
Oja, ik heb sinds een korte tijd een nieuwe monitor, kan daar toch ook niets mee te maken hebben? Resolutie of zo, ik ben overgestapt van een 17 inch naar een 19 inch met een andere resolutie.
Zoals ik al zei, als ik van de kaart alle drivers verwijder, en dan opnieuw installeer, doet hij het wel, totdat ik de computer opnieuw opstart
Wie kan mij helpen, in de search kan ik niet iets vinden dat hierop lijkt.
NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com