Toon posts:

[Win2K Server] Active directory

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi

Ik wil binnenkort een nederlandse server editie installeren, Kan ik alle informatie vanuit de active directory bewaren en exporteren naar een nieuwe situatie?
zonder dat ik deze handmatig weer moet gaan intypen.

Ik heb het wel eens met back-ups geprobeerd maar dan krijg ik alleen maar foutmeldingen en BSOD's

<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Het omhoogtrappen van een topic binnen 2 uur is niet erg netjes... Wij hanteren hier een 24 uur tijdslimiet voordat je je topic omhoog mag kicken. Ik heb de kick dan ook verwijderd. Mocht het beleid omtrent het omhoogkicken van een draadje u nog niet bekent zijn, raad ik u aan de FAQ nogmaals grondig te bestuderen.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>

Verwijderd

ja dat kan, gewoon een systemstate backup en hierna een authorative restore doen...
Ik weet alleen niet hoe het zit met UK/NL verschillen, maar ik vermoed geen

Verwijderd

Topicstarter
kzal het eens proberen thanx :+

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 april 2002 13:23 schreef sjouken het volgende:
ja dat kan, gewoon een systemstate backup en hierna een authorative restore doen...
Ik weet alleen niet hoe het zit met UK/NL verschillen, maar ik vermoed geen
Kom er niet helemaal uit, moet ik hiervoor bij een nieuwe installatie al een AD aanmaken of bij een kale instalatie de authorative restore doen?

Verwijderd

gewoon een nieuwe install en dan AD instaleren. Hierna de restore.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt :)

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Waarom een NL servereditie? :?

Kun je gemakkelijker een languagepack erop zetten, heb je ook een NL Windows en hoef je geen reinstall te doen.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Pagina: 1