hp 690C doet vreemd; print nog maar 1 pagina

Pagina: 1
Acties:

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 12:43

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Topicstarter
Wij hebben hier een hp690C staan (ja die is zo onderhand antiek. Omdat dat ding voortdurend dwars lag hebben we een 920C gekocht. Maar die 690 staat hier nog steeds en ik dacht zou die stiekum toch niet te maken zijn? (altijd handig voor als ik op kamers ga >:).

Omschrijving probleem:

Als je hem achter een pc hangt dan installeert die vlekkeloos. Wil je maar 1 pagina printen gaat het ook goed. Maar zodra het er 2 of meer worden dan slaat ie bij de 2e pagina vast en draait ie vervolgens de hele papierbak leeg. Hij doet het pas weer (1 pagina) na opnieuw opstarten.

• DeaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-07 21:32
zijn er geen nieuwere drivers van dat ding? default drivers van de OS werken niet altijd (zo goed)..

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Topicstarter
heb ik al geprobeerd en hij doet het (niet goed) op meerdere pc's.

• DeaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-07 21:32
is dit ook nog een goedkoop printertje? in dat geval is het niet zo gek dat hij t niet meer zo jovel doet... mijn ervaring met die dingen is dat ze snel kapot gaan :(

Verwijderd

Ik denk dat ie gewoon gegaard is, want ik heb er hier ook nog zo'n ding staan en die doet het laatste jaar ook zo vreemd.

Verwijderd

ik ken t idee, ook 690, tijdje oud al weer, doet zo nu en dan nog een pagina, soms helemaal niks, en heeft ook neigingen letters 100 keer vergroot af te drukken, zootje dus.

morge komt er een nieuwe ga dr maar vanuit dat t aan de ouderdom legt..

Verwijderd

Heb je al eens een nieuwe printerkabel geprobeerd ?
Heb dit vaker meegemaakt , precies dezelfde klacht, kabel vervangen en probleem opgelost. Je kunt wel het beste zo'n dikke volledig bekabelde nemen.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb ook zoeen gehad.. 695 dan.. echt een rotding.. maargoed..

heb je niet toevallig een schuifje omgezet dat ie dubbelzijdig (oid) kan printen? Dr zit volgens mij iig wel een schuifje op die ik ook wel es per ongeluk om had gezet.. toen ging ie ook heel vaag doen..

• AceRimmer
  • Laatst online: 10:13

AceRimmer

What a guy...

Op woensdag 17 april 2002 22:27 schreef Heko het volgende:
Heb je al eens een nieuwe printerkabel geprobeerd ?
Heb dit vaker meegemaakt , precies dezelfde klacht, kabel vervangen en probleem opgelost. Je kunt wel het beste zo'n dikke volledig bekabelde nemen.
Dit heb ik ook al vaker gezien. Met een nieuwe kabel (dus geen oude uit de rommeldoos) werkte het weer. Zal wel een zogenaamde bi-directionele kabel zijn.

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
idd check ff of je papierselector onderlinks op vellen staat en niet op ketting

en probeer een bi-directional kabeltje

Verwijderd

wegooien

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Topicstarter
Hij is al eens aan een andere printerkabel geweest (geen nieuwe).
Pagina: 1