Zou één van de mods de titel van het SP topic 'Nascar 2002 in de winkel en online' willen veranderen in 'Het grote Nascar Racing Season 2002 topic'? Is dat mogelijk?
dan mag je meteen een move aanvragen van dit topic, deze moet in [SM]
Hier staat tekst
Oops, shit, ja zeg: ik zat in het verkeerde forum... Sorry!!!Op woensdag 17 april 2002 09:03 schreef Sjaak_Afhaak het volgende:
dan mag je meteen een move aanvragen van dit topic, deze moet in [SM]
Ik zal het verzoek gelijk daar ff herhalen...
Verwijderd
Hoezo zou je dat willen herhalen?Op woensdag 17 april 2002 09:09 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Oops, shit, ja zeg: ik zat in het verkeerde forum... Sorry!!!
Ik zal het verzoek gelijk daar ff herhalen...
Plok hé! Wat ben jij toch snel... Daar hou je als normaal mens toch geen rekening mee? Zo'n service ben ik tegenwoordig niet meer gewend. Nou ja, behalve hier dan. (Slijm slijm.) En dan ook nog maar eens excuses voor het feit dat ik al weer een verzoek had geplaatst in SM.Op woensdag 17 april 2002 09:10 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Hoezo zou je dat willen herhalen?
Toch wel een beetje vreemd dat een verzoek dat geplaatst is in een verkeerd forum alsnog zo snel wordt verwerkt...
Verwijderd
Zo nog ff muggenziftenOp woensdag 17 april 2002 09:17 schreef hellogoodbye het volgende:
[..]
Plok hé! Wat ben jij toch snel... Daar hou je als normaal mens toch geen rekening mee? Zo'n service ben ik tegenwoordig niet meer gewend. Nou ja, behalve hier dan. (Slijm slijm.) En dan ook nog maar eens excuses voor het feit dat ik al weer een verzoek had geplaatst in SM.
Toch wel een beetje vreemd dat een verzoek dat geplaatst is in een verkeerd forum alsnog zo snel wordt verwerkt...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.