Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
Edit: ok, het was de nacht van vrijdag op zaterdag
Ohw,.. maar ik d8 dat we donderdag al problemen hadden ermee.Op woensdag 17 april 2002 09:13 schreef -=] T_E_O [=- het volgende:
Op de AMS-IX was 'n switch niet helemaal lekker meer. Die schijnt afgelopen vrijdag vervangen te zijn waardoor alles weer gewoon hoort te werken.
Edit: ok, het was de nacht van vrijdag op zaterdag
Kan het ook niet zo zijn dat er nu nog enkele providers moeilijk doen? Als ik bijv. een mail vanaf mijn werkplek naar hotmail stuur komt ie gewoon aan. Maar naar andere adressen weer niet.
Misschien omdat dit met verschillende providers te maken heeft???
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
Voor zover ik weet zijn die problemen vrijdagochtend ontstaan. Dat is tenminste wat ik van trueserver gehoord heb, maar dat hield misschien verband met de switch die donderdag vervangen is.Op woensdag 17 april 2002 09:16 schreef DeMoN het volgende:
[..]
Ohw,.. maar ik d8 dat we donderdag al problemen hadden ermee.
Kan het ook niet zo zijn dat er nu nog enkele providers moeilijk doen? Als ik bijv. een mail vanaf mijn werkplek naar hotmail stuur komt ie gewoon aan. Maar naar andere adressen weer niet.
Misschien omdat dit met verschillende providers te maken heeft???
Misschien zijn al die problemen dus inderdaad donderdag al ontstaan, maar voor zover ik weet zou dat nu allemaal weer in orde moeten zijn
Hmm okeej bedanktOp woensdag 17 april 2002 09:29 schreef -=] T_E_O [=- het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zijn die problemen vrijdagochtend ontstaan. Dat is tenminste wat ik van trueserver gehoord heb, maar dat hield misschien verband met de switch die donderdag vervangen is.
Misschien zijn al die problemen dus inderdaad donderdag al ontstaan, maar voor zover ik weet zou dat nu allemaal weer in orde moeten zijn
Misschien is er nog iemand die dezelfde problemen als mij heeft? Anders moet ik aan onze server config gaan denken. Maar omdat daar niks aan veranderd is vind ik het zeer vreemd.
(ik ga dalijk naar huis en morgen zit ik weer op school dus vandaar deze kick)
hmm oke thnx iig ,....Op woensdag 17 april 2002 17:33 schreef Pc123 het volgende:
Die AMS-IX problemen zijn al lang verholpen, daar moet je het dus niet zoeken.
Verwijderd
Niet helemaal waar waar. Er is nog steeds een switch waar ze problemen hebben met het niet gelijk verdelen van traffic over de verschillende truncks. Hierdoor kunnen op high-traffic-hours overlast ontstaan d.m.v. packetloss enzo. Er is een tijdelijke oplossing. Volgende week donderdag worden interfaces van deze switch vervangen. Dan zouden alle problemen helemaal voorbij moeten zijn.Op woensdag 17 april 2002 17:33 schreef Pc123 het volgende:
Die AMS-IX problemen zijn al lang verholpen, daar moet je het dus niet zoeken.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.
Onderwerp: FW: *********
Verzonden: 17-4-02 9:05
De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:
'******@hotmail.com' op 19-4-02 9:10
De geadresseerde kan het bericht niet ontvangen.
De MTS-ID van het oorspronkelijke bericht is: c=US;a= ;p=De Bruyn Financi;l=NT_EX-020417070501Z-3521
MSEXCH:IMS:De Bruyn Financieel Adviseurs:DOMAIN:NT_EX 3499 (000B099C) Host unreachable |
Wat kan dit toch zijn? Ik heb net planet aan de lijn gehad maar die zeggen dat er niks aan de hand is met mail.planet.nl terwijl je hier dus duidelijk ziet dat ie niet altijd goed zend. De POP doet et wel maar die gaat niet via planet...
help
Dit heeft tijdelijk als gevolg dat het nu HEEL erg traag is... (alleen de upload, de download blijft gelijk) En daardoor komen verzonden mailtjes die dus een paar regels bevatten al snel niet meer aan omdat ze te groot zijn. Ik kan dit ook merken bij het op internet zetten van huizen, want dit werkt nu namelijk ook niet.
Een simpel mailtje dat één woordje bevat komt nu dus wel aan. Vandaar dat ik me ook geen raad meer wist als ik een mailtje stuurde met alleen de tekst "test" er in.
Dat was het verhaal,... afwachten dus,..