Verwijderd

Topicstarter
Wat is nou de beste accu voor de GBA, met welke kan je t langst spelen dus?

Je hebt o.a. deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.bartsmit.com/assets/300x375/077927.gif €9,95
Afbeeldingslocatie: http://www.bartsmit.com/assets/300x375/077928.gif €14,95
Afbeeldingslocatie: http://www.bartsmit.com/assets/300x375/077929.gif €13,49 ($8,99 bij lik-sang)

Zijn er nog andere en welke is de beste dus?

Verwijderd

In GT zitten de experts.

• DeaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-04 06:52
en in GT zeggen ze dat je hier moet zijn :o

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:33

Tarin

Just plain weird.

* Tarin heeft die middelste.

Hij gaat best lang mee, kweenie p'cies, maar iig korter dan de alkalinebatterijtjes die er bij zaten.. In ieder geval kan ik er best een tijdje meer mariokarten :Y)

Met een lampje er bij (gister gehaald, ik ga alleen eens kijken of ik een linkkabel niet zo kan tweaken dat er een lampje bij past) weet ik het nog niet, maar hij doet het iig nog wel dan (ik had ergens gelezen dat je met sommige accu's geen lampje kon gebruiken omdat de accu te zwak was ofzo).

Hij is trouwens in 8 uur opgeladen.
Als je er meer geld over hebt kan je beter voor ~€30 een setje fotoaccu's kopen met een lader: heb je 4 batterijtjes die vet lang mee gaan dus steeds een set bij je voor alstie leeg is (=>non-stop Mariokarten :Y))

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-04 15:03

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb de middelste, daar kan ik gemiddeld 12 uur mee spelen, is wel een superding, als de accu bijna leeg is dan plug je de adaper in de accu en speel je vrolijk verder. :)
Op woensdag 17 april 2002 10:33 schreef DeaT het volgende:
en in GT zeggen ze dat je hier moet zijn :o
Niet helemaal, jij hebt het waarschijnlijk over iets anders. ;)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Topicstarter
Als je er meer geld over hebt kan je beter voor ~€30 een setje fotoaccu's kopen met een lader: heb je 4 batterijtjes die vet lang mee gaan dus steeds een set bij je voor alstie leeg is (=>non-stop Mariokarten )
En waar kan ik die halen, en hoe lang werken die dan?

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:51

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Die 'speciale GBA accuutjes' zijn niet al te super. Je kunt beter gewoon een GP Powerbank halen met 4 van die 1600 of 1800 mAh batterijen erbij. Werken veel langer. Die goedkope krengen met losse adaptertjes zijn ook allemaal NiCd batterijen.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:33

Tarin

Just plain weird.

Op woensdag 17 april 2002 10:49 schreef Bandiet het volgende:

[..]

En waar kan ik die halen, en hoe lang werken die dan?
Fotozaak, gewoon je lokale ontwikkelenafdrukboer, die heeft ze meestal wel.
Op woensdag 17 april 2002 11:27 schreef Hillie het volgende:
Die 'speciale GBA accuutjes' zijn niet al te super. Je kunt beter gewoon een GP Powerbank halen met 4 van die 1600 of 1800 mAh batterijen erbij. Werken veel langer. Die goedkope krengen met losse adaptertjes zijn ook allemaal NiCd batterijen.
GP Powerbank zijn idd mooi :)
En die piranha is idd een NiCD, en hij past ook niet bij je GBA, hij is nl heel erg doorzichtig wit.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 april 2002 11:27 schreef Hillie het volgende:
Zijn die oplaadbare batterijtjes beter als gewone standaard oplaadbare batterijen?

• MasterM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-04 08:52
Op woensdag 17 april 2002 15:37 schreef Bandiet het volgende:

[..]

Zijn die oplaadbare batterijtjes beter als gewone standaard oplaadbare batterijen?
nah probleem 1 is dat die speciale gba accu's van die kleine AAA batterijtjes gebruiken en dus zowiezo al minder kracht hebbu...
En oplaadbare batterijen gaan over het algemeen al minder lang mee dan de alkanine batterijen... Ik denk dat als een normale set oplaadbarebaterijtje het beste uit bent.
:D
Ik heb ook zo'n accu settje van de intertoys :r... echt een geld verspilling... ding gaan nog geen uur mee.

Maar ik zie hem nie tussen die drie staan. suc6
Pagina: 1