Toon posts:

Jedi Knight II Jedi Outcast laadt erg langzaam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn PC is redelijk up to date (Geforce 2 GTS, PIII 1Ghz, 512 MB ram, 40 GB Seagate Barracuda IV), en Jedi Outcast loopt na het laden van een level als een trein; frame-rate okay, geluiden perfect. Alleen het laden van een level gaat zoooo traaaaag! Ik zit soms wel een minuut te wachten voordat een savegame geladen wordt (en dat is nogal eens nodig - ik ben nogal een watje). Aan m'n harddisk kan het niet liggen (7200 toeren Barracuda IV is toch best wel lekkuh?), denk ik. Hebben andere Jedi Outcast gebruikers ook last van bovenstaand fenomeen, of ligt het aan mijn computer?

Ik heb trouwens wel mijn pagefile uitstaan (toch halve GB aan intern geheugen), maar zelfs een pagefile van 250 MB gaat het laden traag...

Verwijderd

Ik had het alleen bij de eerste keer spelen steeds weer (na het opstarten dus)! Was wel 5 min wachten volgens mij, maar daarna liep alles soepel! Ook dus als ik een stukkie opnieuw moest doen!

Verwijderd

Topicstarter
Oh ja: ik draai Windows XP Corporate Versie

Verwijderd

mja ik heb het zelfde probleem. snap er nix van andere q3a engine spellen doen het wel gewoon goed.

ik heb 1gb ddr ram een pagefile van 500MB fixed en ook winxp. zelfde hdds ook nog eens maar dan in raid 0.

kut spel! ;)

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-12-2025
Ik heb precies hetzelfde. Als het geladen is dan blijft de HD ook nog ff flink ratelen. Een F9 daarna gaat sneller en dan loop het ook smooth.

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-01 15:50
Ik heb het in het begin nooit gehad, maar na een tijdje spelen kreeg ik er toch ook last van dat ie savegames erg traag ging laden.

Wat ik een keer gedaan heb is alle onnodige savegames verwijderen (alle checkpoints, aangezien ik toch alleen maar quicksave gebruikte en 1 normale save), daarna laadde hij weer normaal, zelfs iets sneller meen ik :)

Misschien helpt t ook wel om te defragmenteren ofzo.

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Verwijderd

Uhm.. P3 is gewoon iets te oud denk ik...

• Sappie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-01 16:37

Sappie

De Parasitaire Capaciteit!

mjah hier duurt t laden ook een eeuwigheid.. :(

Spel draait verder wel goed.. lagere res / lagere kwaliteit textures etc helpen de laadtijd wel verminderen, maarja hier zit je ook niet echt op te w88

Specs | Audioscrobbler

• docftp
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 17 april 2002 10:37 schreef timotee het volgende:
Uhm.. P3 is gewoon iets te oud denk ik...
dat is dus Bull, ikheb hier een P3-700 en bij mij duurt laden echt geen minuut hoor.
Opschonen van je savegames wil wel helpen.

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

Verwijderd

Ik heb er maar een keer last van, na het laden van het spel gaat de rest gewoon ook snel..

Meschien helpt je Schijf degragmenteren wel..

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Zie mijn PC specs, en ik doe er , 1280x1024@high detail, 2 minuten over met laden.

w00t

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Dat hoort gewoon zo hoor, als ie eenmaal heeft geladen en je moet een level herladen dan gaat het gewoon veel sneller.
Ik moet 5 min wachten voordat een level geladen is, in de tussentijd kan ik naar de wc ! :z

En hier draai ik het op :
TB 1200 mhz
256 PC133
ATI Radeon 64 DDR :)

dikzak

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-01 15:50
Op woensdag 17 april 2002 16:54 schreef Chello200 het volgende:
Dat hoort gewoon zo hoor, als ie eenmaal heeft geladen en je moet een level herladen dan gaat het gewoon veel sneller.
Ik moet 5 min wachten voordat een level geladen is, in de tussentijd kan ik naar de wc ! :z

TB 1200 mhz
256 PC133
Dat hoort dus echt niet zo, bij mij laadt ie binnen 20 sec een normale game, daarna met quickload binnen 5 sec. Ik heb een tijdje gehad dat ie zeker een minuut deed over het laden van een eerste savegame. Daarna mijn savedirectory opgeschoont, en hij laadde weer als vanouds.

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb ook een probleem met JK2, ik denk ik post em hier maar ff. probleem: zodra ik in een grote buitenomgeving kom begint het spel ontzettend te schokken (2-3fps). in gesloten omgevingen komt hij ruim boven de 60 fps. ik heb het in 2 versies van windows (me en 2000) geprobeert, in me is het wel minder maar nog steeds iri. ik heb verder de nieuwste detonator (oudere ook geprobeert).

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Verwijderd

bij mij laad die erg snel.

kep maar een amd 1400 maar hij laad echt super!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01 17:42
[b]Op woensdag 17 april 2002 16:54 schreef Chello200

TB 1200 mhz
256 PC133
Ideetje hoor, maar met een beetje meer werkgeheugen gaat het vast wel sneller...
Kan aan mij liggen, maar zo komt je Proc niet echt tot zijn recht? :)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Echt helemaal geen last van. Eerst keer laden duurt misschien eeh, 1 minuutje? Daarna gaat alles veel sneller 10 Sec ofzo.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik heb er ook geen last van.

Iets anders: gister heb ik mn pc geformatteerd... je raadt et al, mn savegames vergeten te bewaren ;(
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om me de savegame van het begin van het laatste level van Artus mine (aan het eind van dit level ontmoet je Desann voor et eerst en daarna ga je trainen voor Jedi) te emailen? gaarne naar glitch83@planet.nl (Ik hoef er maar 1 ;))

BVD!!!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Excuus voor het kickje, maar ik zou heel graag die savegame willen, ik heb weinig zin om het overnieuw te doen.

Please, iemand?

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

glitch ik ga ff voor je kijken.

Edit: check je mail.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Op woensdag 17 april 2002 22:12 schreef Crashman het volgende:

[..]

Dat hoort dus echt niet zo, bij mij laadt ie binnen 20 sec een normale game, daarna met quickload binnen 5 sec. Ik heb een tijdje gehad dat ie zeker een minuut deed over het laden van een eerste savegame. Daarna mijn savedirectory opgeschoont, en hij laadde weer als vanouds.
Dat hoort dus echt WEL zo. Lees maar eens de readmes enzo, hoe hoger je de textures zet hoe langer hij erover doet om het spel te laden. Als jij dus je texture settings op lowest hebt staan dan laad een spel idd in 20 seconden, zet die settings maar eens op max dan zie je vanzelf dat je soms superlange laadtijden hebt.

MechWarrior || Monsters Game

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04:57

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Bij mij duren de laadtijden ook errug lang :( Kunnen ze daar geen patch voor maken?? :? Yuri's Revenge laadt ook traag, totdat je de nieuwste patch erover heen gooit. Werkt zoiet ook niet bij JK2???? :?

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

mm zijn wel 2 hele andere spellen he...

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ja oke, dat klopt. Maar waarom laden alle andere Q3 engine gebasseerde games dan wel vlot???? :? :?

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Op zaterdag 04 mei 2002 18:30 schreef MST_Morpheus het volgende:
Ja oke, dat klopt. Maar waarom laden alle andere Q3 engine gebasseerde games dan wel vlot???? :? :?
Omdat de levels niet zo groot zijn als JK2. De textures zijn wat beter en er lopen veel meer mannetjes rond.

dikzak

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Op zaterdag 04 mei 2002 18:42 schreef Chello200 het volgende:

[..]

Omdat de levels niet zo groot zijn als JK2. De textures zijn wat beter en er lopen veel meer mannetjes rond.
Juistem, snap ik dat ook weer. Dat van die meer mannetjes klopt ook wel >:) Force Push 10 Stormtroopers tegelijk de afgrond in >:) >:) :D

Verwijderd

jedi II is gewoon te goed voor jullie pc's :D

• Martijnos
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-03-2025
Laden duurt ook behoorlijk lang bij mij en ik heb een thunderbird 1200@1400, 768mb ddr en Radeon 8500. Bij andere spellen geen problemen. Vaag spel..wel een leuk spel :)

"Choose life"

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

supermooi spel :) :P.
Ik ben dus al stukkie ver en op gegeven moment ga ik naar een ander leve. heef tie een error ;(. dus ik kan niet verder.

maar ff opnieuw downe dan

specs

Pagina: 1