ik heb mijn soyo p4s ultra moederboard aangesloten en alles werkt dan nu eindelijk maar ik zit met een probleem.
als ik mijn computer uitzet/ ctrl + alt + del / reset /restart. en ik wil hem daarna weer aan zetten, dan krijg ik geen beeld geen piepje. alles begint wel te draaien, maar hij reageert nergens op.

ik moet hem dan weer uitzetten en weer aanzetten en dan is alles weer normaal. tot nu toe 2 uur na het aansluiten heb ik nog nix kunnen vinden en nog geen tijd gehad.
en morgen wil ik weer verder. dus weet iemand wat het is, heeft er iemand ervaring mee??
SOYO p4s dragon ultra
p4 1.6
256 ddr ram
videokaart van andere pc gebruikt maar doet het perfect
heb ook nog een andere geprobeert maar geeft het zelfde effect.
wie het weet mag het zeggen
als ik mijn computer uitzet/ ctrl + alt + del / reset /restart. en ik wil hem daarna weer aan zetten, dan krijg ik geen beeld geen piepje. alles begint wel te draaien, maar hij reageert nergens op.
ik moet hem dan weer uitzetten en weer aanzetten en dan is alles weer normaal. tot nu toe 2 uur na het aansluiten heb ik nog nix kunnen vinden en nog geen tijd gehad.
en morgen wil ik weer verder. dus weet iemand wat het is, heeft er iemand ervaring mee??
SOYO p4s dragon ultra
p4 1.6
256 ddr ram
videokaart van andere pc gebruikt maar doet het perfect
heb ook nog een andere geprobeert maar geeft het zelfde effect.
wie het weet mag het zeggen