Toon posts:

[XP] ATI Radeon 7200 stroomprobleem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste heren en dames,

Radeon 7200 is in een AMD 1700+ systeem gebouwd. Systeem start af en toe spontaan opnieuw op, kan dit liggen aan de videokaart of het AGP volt.? Gigabyte 7VTXE+ bordje...

Alvast bedankt,

Mac

Verwijderd

post het hier ff: [topic=458766/1/25]

en laat aub die groet en bedankjes weg onder je posts..

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-08 14:52
spontane reboots lijken mij juist eerder de voeding of een raar irq-conflict maar ik denk toch het eerste.Wat voor voeding heb jij erin zitten?

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
ik denk voeding problemen

dikzak

Verwijderd

Topicstarter
Systeem zit in een Aopen Hq-48 P4 kast, 300W voeding

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
dan is het geen voedingsprobleem, had XP nou geen problemen met irq aanwijzen ? Probeer is Win98 of 2000 te installeren en dan kijken of je kaart het wel normaal doet.

dikzak

Verwijderd

Topicstarter
probleem doet zich vooral voor bij bijvoorbeeld videobeelden bekijken van de webcam. Dacht eerst aan voltage van AGP slot maar Gigabyte moet dit zelf regelen.
Verder zitten er erg veel apparaten aan een paar stopcontacten, zonder aarde, kan dit deze problemen geven.

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 20:27 schreef mac1000 het volgende:
probleem doet zich vooral voor bij bijvoorbeeld videobeelden bekijken van de webcam. Dacht eerst aan voltage van AGP slot maar Gigabyte moet dit zelf regelen.
Verder zitten er erg veel apparaten aan een paar stopcontacten, zonder aarde, kan dit deze problemen geven.
install eens nieuwe webcam drivers :{

Verwijderd

Topicstarter
Ook alle nieuwe XP drivers geinstalleerd, ook voor webcam, video. Dus...?

Verwijderd

zelfs dan kan het een voeding probleem zijn
ook al heb je een 300watt voeding

ik weet niet wat voor systeem jij precies heb
maar kijk even in de biuos naar je 5volt+ lijn
is deze onder de 4,85volt dan heb je een voedings probleem
verder kijk ook even in de bios
of jouw beveiliging niet op een te lagen temperatuur heb staan voor je prossor
waardoor hij in zijn beveiliging slaat

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Aopen P4 kastje 300W, Gigabyte 7VTXE+ bordje, AMD 1700+, 256 MB DDR, ATI RADEON 7200, Logitech Webcam, HP G85, Iiyama LM704UT, Maxtor 61,4 Gb HDD, LG DVD, LG CD-RW, Cordless Logitech Desktop I-touch.

Suggestie?

Verwijderd

He mensen.

Heb ff vraagje. Heb zojuist een MSI KT6V Mobo geinstalleerd met 2700+ amd en mn ouwe Radeon 7200 met S-Vid out (R6 SD32M staat op de achterkant)........maar......dr gebeurt helemaal niks!! Zwart scherm!! Is mn kaartje wel compatible met mn mobo? Heb 250W, is dat te weinig? Of kan t zijn dat ik mn moderboard moet voorzien van , hoe noem je dat, XP voeding ofzo (via 4-pinsstekkertje midden in t mobo?) 8)7

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:38
250 Watt is erg weinig voor jou systeem, ik zou eerder voor een 350 Watt Enermax,Nexus,Zalman voeding gaan voor een goede stabiele voeding....
Pagina: 1