Toon posts:

Goede lcd keuze?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een lcd'tje van ongeveer 5" voor in de auto om bijvoorbeeld een ps1 of super nintendo op aan te sluiten, maar weet iemand waar ik goede info hier kan vinden? Ik heb ook al gezocht op google maar daar zit zoveel crap tussen. Ik zoek dus iets wat een redelijke prijs heeft en ook nog een beetje kwaliteit. Hebben er mensen dit al eerder gedaan? Ervaringen? Is het veel werk?

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Kun je die PsOne schermpjes er niet gewoon op aan sluiten? De uitgangen zijn hetzelfde volgensmij. (MayB kan je er dan zelfs een Ps2 op aan sluiten! :D
Sjek dus ff of zo'n schermpje (Thrustmaster heeft een goede) ook buiten de PsOne op een Playstation en Playstation 2 kan.
:)

T.net gallery | V&A ads

• Bas_f
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 11:07
Als je een SNES erin wilt zetten kun je net zo goed een GameBoy Advance kopen.
Een paar weken geleden zag ik in een winkeltje in Orlando een PS1 liggen met een scherm eraan vast. Als je ff zoekt kun je die hier ook wel krijgen denk ik. Of een losse kopen zoals Juniorrules al zegt.

...

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:52

reiker

dan jij!

ik heb een paar weken geleden iemand gezien die een 5" lcd in ze pjoeter had gebouwd... was een GoT topic. zal de url ff voor je zoeken.
ik heb zelf ook nog overwogen zo'n ding te kopen, het was niet zo heel duur ($120 ofzo)

edit: dit wassem
[topic=437797/1/25]

en dit was de site met het bedrijf van het lcd'tje
http://www.cpufx.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=PROD&Store_Code=o&Product_Code=5LUT3&Category_Code=E

hij kost dus $124,99 ex de verzendkosten.

Zo gezegd, zo gedaan.