hmm..interresant...dat ga ik ook proberen. | ik tuxs veilig!
iedereen weet het, maar niemand komt op de gedachte - blooming
mama ik ben mOrPhie kwijt geraakt, krijg ik nu een nieuwe :P
wees je zelf!
wees je zelf!
NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)
dit is voor een Digital Alpha AXP 150, ern ik heb een digital AXP pci 33??Op vrijdag 19 april 2002 17:51 schreef igg het volgende:
Is dit wat je zoekt?
is dit dan het zelfde of moet ik toch andere hebben???
wees je zelf!
niemand die dit weet????
wees je zelf!
Oh, en hoe heet dat bord precies/exact, misschien is er wel wat met google te vinden
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ik heb een Digital Alpha XL266 staan, en daar zit 72-pins geheugen in. Denk dat het wel ECC is...Op vrijdag 10 mei 2002 19:27 schreef Abbadon het volgende:
Dat is alles wat er in het boekje staat: ECC SIMM's? Staat er nog info bij over hoeveel pins o.i.d.? Maar gerede kans dat je gewoon dat spul moet hebben waar igg naar linkt.
edit:
Oh, en hoe heet dat bord precies/exact, misschien is er wel wat met google te vinden![]()
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
ben via nu eindelijk wijzer dat ik 72 pinns moet hebben, snapte geen ruk van de uitleg. maar volgens mij moet ik die hebben waar igg naar linkt. bedankt voor hulpOp vrijdag 10 mei 2002 19:27 schreef Abbadon het volgende:
Dat is alles wat er in het boekje staat: ECC SIMM's? Staat er nog info bij over hoeveel pins o.i.d.? Maar gerede kans dat je gewoon dat spul moet hebben waar igg naar linkt.
edit:
Oh, en hoe heet dat bord precies/exact, misschien is er wel wat met google te vinden![]()
wees je zelf!
Verwijderd
Verder moet je opletten dat de voet aansluitingen hetzelfde zijn als je andere geheugen, dus goud of zilver kleurig, hier had ik problemen mee in dat moederbord. Als je er een paar bij zet kan je zoiezo beter 2 exact dezelde bankjes erin zetten, en niet van verschillende partijen kopen, die Alpha mobo's zijn wat dat betreft behoorlijk kieskeurig.
Ow, bultoog als je er nog niet uit bent meel je me maar zodat ik 'm weer open kan gooien
Nog een edit dan maar
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
thunderbird, het is wel een stuk duidelijker geworden. nu hopen, dat ze me snapen bij de pc winkel.Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 18:53:
Het geheugen moet iid 72 pins EDO ram zijn, met ECC en _met_ parity, omdat het 32bits geheugen is, en die Alpha 64 bits is.
Verder moet je opletten dat de voet aansluitingen hetzelfde zijn als je andere geheugen, dus goud of zilver kleurig, hier had ik problemen mee in dat moederbord. Als je er een paar bij zet kan je zoiezo beter 2 exact dezelde bankjes erin zetten, en niet van verschillende partijen kopen, die Alpha mobo's zijn wat dat betreft behoorlijk kieskeurig.
als mensen precies weten wat voor een geheugen ik nodig heb hoor ik dit graag.
wees je zelf!