"I think there is a world market for maybe five computers." (Thomas Watson Jr., Chairmain of IBM, 1943)
Mooie, door NVidia gesponsorde, graphics.
Het proggie gaf als advies om m'n ATI Radeon 64 mb in te ruilen voor een GeForce2, ik heb net het tegenovergestelde gedaan:)
Het proggie gaf als advies om m'n ATI Radeon 64 mb in te ruilen voor een GeForce2, ik heb net het tegenovergestelde gedaan:)
Niet op voorraad.
Verwijderd
Ik kreeg te horen dat m'n mobo geen AGP slot had . Klopt ook wel want het is zelfs een AGP pro slot , maar goed ....
Verwijderd
Ik kan 'm niet draaien met me 2 Mb video .. 
Is het een beetje een babe die er in zit of niet?
Is het een beetje een babe die er in zit of niet?
TSSs, dat daar zoveel aandacht naar uit gaat, dat stelt echt niets voor, ga lekker stappen, klim op de dansvloer, dat werkt beter:)
Niet op voorraad.
bij mij stopt ie steeds na of tijdens het eerste filmpie.... V3 3000 AGP, AMD K6-2 500
ziet er trowuens wel geinig uit, dat filmpie
ziet er trowuens wel geinig uit, dat filmpie
nice demo, ik kreeg als advies men videokaart up te graden (duh) en dat ik toch wel erg veel ram had dat dat niet echt nodig was. analyse was dus wel goed, progje is eigenlijk voor leken. lijkt me dat iedereen wel weet wat de volgende upgrade moet zijn. en wat moet je nu weer met een geforce 2, geforce2 ultra rules. djeez dat ding is snel vaak wel 50% sneller als de gf2
een echte tweaker heeft geen programmatje nodig om hem te vertellen waarnaar hij moet upgraden, dat weet ie zelf veel beter.
Er zou ook een testje pc kennis in moeten zitten en als je daarvoor faalt dan krijg je een console aanbevolen
Er zou ook een testje pc kennis in moeten zitten en als je daarvoor faalt dan krijg je een console aanbevolen
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Ik vind er een heleboel vieze woorden van....
Mijn Soyo 5EMA zou geen AGP slot hebben..... Een upgrade advies was niet mogelijk....
Mijn plank heeft dus wel een AGP(x2) slot... en een AGPkaart..... Alleen zonder Nvidia chip...Het progje zuigt echt man!!! keb wel gereageerd op de site. 't zal me benieuwen...
Mijn Soyo 5EMA zou geen AGP slot hebben..... Een upgrade advies was niet mogelijk....
Mijn plank heeft dus wel een AGP(x2) slot... en een AGPkaart..... Alleen zonder Nvidia chip...Het progje zuigt echt man!!! keb wel gereageerd op de site. 't zal me benieuwen...
gewoon een goedkope manier om snel aan heel veel system specs te komen en die dan mooi doorverkopen, dan heb je dat demootje er zo uit
Mijn mening is dat er een leuk demotje inzet, maar voor het echte werk is deze benchmark niet echt geschikt (maar de doelgroep voor deze benhcmarks is volgens madonion de newbie, dus dat klopt ook wel).
M'n pc advies was wel een beetje vreemd: m'n PII 392 was volgens xl-r8r in een optimale vorm (huh? kan dat met zo'n cpu?).
M'n pc advies was wel een beetje vreemd: m'n PII 392 was volgens xl-r8r in een optimale vorm (huh? kan dat met zo'n cpu?).
I weet ook huis wel dat een GeFOrce II GTS beter is dan mij GeForce I, en dat ik met 128 MB RAM genoeg heb voor games, en te weinig als ik steeds zware applicaties wil gebruiken, DUH! Niet echt (of echt niet) een progje voor tweakers dus. BTW volgens mij is 15 MB van de 15,1 MB opgegaan aan dat filmpje
Jongens, dit is geen FILMPJE maar realtime gerenderde graphics!!!!
Zucht... en dat zijn twee heel verschillende dingen.
Draait best wel goed op me g400 met Athlon 600... verder moet ik ook dus een Geforce kopen van dat ding, hetgeen ik niet echt van plan was...
(pas als die demo traag zou lopen zou ik dat overwegen
)
Zucht... en dat zijn twee heel verschillende dingen.
Draait best wel goed op me g400 met Athlon 600... verder moet ik ook dus een Geforce kopen van dat ding, hetgeen ik niet echt van plan was...
(pas als die demo traag zou lopen zou ik dat overwegen
Kreeg een error zodra hij verbinding maakte met internet, jammer dan, weg ermee. Toch geen geld voor een upgrade
Verwijderd
De demo liep zelfs goed op een K6III 450 met een Diamond Stealth III. 't viel eigenlijk best mee. Verder jammer van de downloadtijd, de telefoontikken dan. Waar maken we ons eigenlijk druk om!!!!! Als madonion op mijn klacht reageert zal ik het posten.
Pagina: 1