Ik heb hier een W2K server met daarin een NIC voor Chello en een naar de HUB. Daar zitten dan twee computers aan. (w2k en me) Alles draaid prima... voor een bepaalde tijd. Dan plots kan ie de andere computers niet meer vinden. Niets werkt dan meer, geen ping, geen internet etc. Als je dan een tijd wacht werkt het weer. (6 a 10 minuten) of als je een computer opnieuw opstart of even de netwerk kabel eruit haalt en weer terug plaats dan doet alles het weer alsof er niets aan de hand was.
De server was een PII@233, ik dacht dat het moederbord k*t was dus kocht ik zelf een nieuwe computer waardoor de server een MSI Athlon500 is geworden. De andere 2 computers zijn Abit KT7/RAID tbird en een MSI K7Pro Duron. Iemand een idee? Ik wordt zo'n beetje moedeloos. De netwerk kaarten zijn 3Com's en Sitecom's allemaal 100mbit.
De server was een PII@233, ik dacht dat het moederbord k*t was dus kocht ik zelf een nieuwe computer waardoor de server een MSI Athlon500 is geworden. De andere 2 computers zijn Abit KT7/RAID tbird en een MSI K7Pro Duron. Iemand een idee? Ik wordt zo'n beetje moedeloos. De netwerk kaarten zijn 3Com's en Sitecom's allemaal 100mbit.