Toon posts:

tv-out matrox dualhead G400 geen beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb een matrox G400 dualhead, en keek tot voor kort vrolijk DIVX-jes op mn tv.... van de een op de andere dag is dit door een onbekende reden niet meer mogelijk...

er is nix mis met de kabels / aansluitingen want sluit ik de dualhead tv-out aan op de scart van mn video dan krijg ik wel beeld, helaas is dit geen oplossing van mn videorecorder geeft een klote beeld door (ruis & zwart/wit)... dit deed hij trouwens altijd al!!

Heb verschillende updates (drivers) geprobeerd van de matrox website, maar dit heeft geen nut!
AV oftwel zender 0.... blijt zwart beeld geven :(

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

sluit eens wat anders aan op die tv dan ?

Is het wel zender 0 ? want op mijn tv (sony) heb je een av kanaal op een aparte toets.

Verwijderd

Topicstarter
heb ff mn digi.cam. via tulp (video=geel) plugje aangesloten op tv, en die doet t ook niet, voorheen wel.... zal de tv wel iets hebben, vreemd.......

mijn AV kanaal zit gewoon op 0, kun je verder ook niet aan veranderen, en via mn videorecorder zie ik wel beeld maar gemixt met een ander kanaal (waarschijnlijk YORIN) maar haal de antenne eruit om zo dus (denk ik / logisch) alleen nog maar pc-signaal over te houden.... zie ik vervolgens helemaal nix meer.

Lijkt wel alsof de video altijd antenne signaal nodig heeft om beeld te laten zien :?