Gateway EV700 monitor - donker

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:40
Ik heb in december 1999 een Gateway 600 MHz computer gekocht (die een kennis nu heeft, ik heb de monitor gehouden) nou zit ik in de nieuwsgroepen te zoeken waarom mijn beeldscherm zo donker is en wat er tegen gedaan kan worden.
Nu las ik dat het niet zo hoort, maar het gewoon een foute beeldscherm is. Daar kom ik dus pas na 2,5 jaar achter.
De mensen die het probleem hadden zaten bij de Amerikaanse vestegingen van Gateway en die zeiden dat je een nieuwe beeldscherm terugkrijgt en daar stond af en toe ook nog wel eens bij dat je een slechtere terug kreeg.

Mijn garantie duurt nog een half jaar dus ik hem misschien nog omruilen.

Nu wou ik vragen of hier ook mensen zijn die deze monitor hadden met hetzelfde probleem en of ze ook een normale moniter hebben terug gekregen :)

• M v Akkeren
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-08 17:03
Op dinsdag 16 april 2002 23:32 schreef Xof het volgende:
Ik heb in december 1999 een Gateway 600 MHz computer gekocht (die een kennis nu heeft, ik heb de monitor gehouden) nou zit ik in de nieuwsgroepen te zoeken waarom mijn beeldscherm zo donker is en wat er tegen gedaan kan worden.
Nu las ik dat het niet zo hoort, maar het gewoon een foute beeldscherm is. Daar kom ik dus pas na 2,5 jaar achter.
De mensen die het probleem hadden zaten bij de Amerikaanse vestegingen van Gateway en die zeiden dat je een nieuwe beeldscherm terugkrijgt en daar stond af en toe ook nog wel eens bij dat je een slechtere terug kreeg.

Mijn garantie duurt nog een half jaar dus ik hem misschien nog omruilen.

Nu wou ik vragen of hier ook mensen zijn die deze monitor hadden met hetzelfde probleem en of ze ook een normale moniter hebben terug gekregen :)
M'n pa heeft ook die zelfde monitor. Hij heeft ook last gehad van dit probleem, maar kwam er gelukkig voor hem optijd achter dat dit een fout was. Hij heeft hem kunnen inruilen en heeft er een goede EV700 voor terug gekregen. Hij had deze monitor via een pc-prive project en kon hem via het bedrijf waar hij werkt om laten ruilen. Ik zou zeggen, stuur een e-mail naar Gateway en leg je probleem voor. Het probleem moet bekend zijn bij ze en hopelijk doen ze er niet al te moeilijk over. Suc6 :)

• Xof
Dan ga ik het maar eens proberen ja :)
En dan hopen dat het een betere versie is dan de EV700, want die versie ik heb is een LG.
Niet echt een van de besten :r

• M v Akkeren
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-08 17:03
Op dinsdag 16 april 2002 23:40 schreef Xof het volgende:
Dan ga ik het maar eens proberen ja :)
En dan hopen dat het een betere versie is dan de EV700, want die versie ik heb is een LG.
Niet echt een van de besten :r
Dat is idd jammer. Ik weet niet of deze monitor nog geproduceert wordt, maar als hij omgeruild wordt zullen ze je (hoop ik) waarschijnlijk wel een nieuwere 17 inch meegeven. Succes iig, en laat ff horen of het gelukt is. :)

• Xof
Dat zal ik zeker doen :)

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
heb hetzelfde beeldscherm gehad met die probleem, gewoon laten omruilen door een ander.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:25

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Monitor-problemen horen niet in OH maar in VB

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.