[Kabelfoon] internet delen mag dat?

Pagina: 1
Acties:

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Ik weet dat het bij Chello officieel niet mag, ze staan het voor particulieren wel toe heb ik gehoord. maar nu wil ik kabelinternet van Kabelfoon en ik wil een freesco-routertje neerzetten. Mag dat bij Kabelfoon, op hun site kon ik hier nix over vinden. Dus wie weet of dit mag?

Oja en als ze dan komen moet ik mn freesco router dan klaar hebben staan of moet het eerst laten installeren op een andere comp en dan zelf ermee aan de slag dus overzetten op freesco comp?

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Gewoon zorgen dat je je pc open heb staan... een normale liefst kale windows 98 (makkelijk voor de monteur). Die gast is 15min bezig jij schup hem de deur uit en je gaat lekker alles overzetten.

Gewoon niet vragen of het wel of niet mag, want ze kunnen er toch (bijna) niet achterkomen (zeker bij kabelfoon niet) en als ze dat al kunnen dan nemen ze daar denk ik de moeite niet voor.

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 08:27
Kabelfoon gebruikt geen monteur. je moet het gewoon zelf doen!

Hte delen van internet weet ik niet of dat mag, maar ik dacht het wel.

Het draaien van servers mag wel bij kabelfoon, maar let op je datalimiet!!
Gelijk aan het Kabelfoon kabel internet Standaard abonnement behoudens:
Toepassing:
- Gebruiksprofiel: regelmatig e-mailen en/of usenet raadplegen, chatten(IRC/ICQ), ftp, websurfen, downloaden, gaming, streaming audio/video, 3D 300 kbit/s, gebruik eigen server.

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier