Toon posts:

Geen Alpha op Asus A7M ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben er volgens mij achter gekomen dat er geen alpha 8045 op mijn Asus A7M266 mobo kan !!
Ik zat te kijken bij een online aanbieder (Perfect Systems) en toen stond daar achter deze heatsink een linkje om te checken of je mobo wel paste.

Daar stond dat mijn mobo niet ging met de heatsink. Klopt dit wel ?? want ik ben uiterraard uiteindelijk van plan deze aan te schaffen en eindelijk goede koeling te krijgen.

Alvast Bedankt.

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:33
Dit zou heel goed kunnen, omdat die asus plank die jij hebt, de condensatoren nogal dicht bij de processorvoet heeft zitten, en dan past de koeler er niet tussen :(

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 21:08
Op dinsdag 16 april 2002 22:42 schreef ThaQuick het volgende:
Hallo,

Ik ben er volgens mij achter gekomen dat er geen alpha 8045 op mijn Asus A7M266 mobo kan !!
Ik zat te kijken bij een online aanbieder (Perfect Systems) en toen stond daar achter deze heatsink een linkje om te checken of je mobo wel paste.

Daar stond dat mijn mobo niet ging met de heatsink. Klopt dit wel ?? want ik ben uiterraard uiteindelijk van plan deze aan te schaffen en eindelijk goede koeling te krijgen.

Alvast Bedankt.
Bij mij ging die er perfect op.. Niks hoeven buigen ofzow.. Dus waarom die er niet op zou passen is me een raadsel.. Misschien bepaalde rev. niet ofzow..

| I've got permission to color outside the lines |