Nieuws en informatie over IPv6 @ Fix6.net | Hosting met IPv6 nodig? Bekijk de IPv6-hosters lijst op Fix6.net/ipv6-webhosting
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
ets bedoel je zekerOp dinsdag 16 april 2002 22:36 schreef LiquidSmoke het volgende:
is een etch
waar bestel ik dat?Zandstralen of een sticker bestellen.
goedkoop? niet als je geen dremel hebtOp dinsdag 16 april 2002 22:37 schreef Cloontje het volgende:
Dremeleuh!!! Ja dat is dan het makelijkst en goedkoopts
done
Verwijderd
http://www.plycon.com/casewin1.htm
of hier:
http://www.pcmods.com/details.asp?prodID=131
Of iets dichter bij huis:
http://www.wallabie.com/main/hardware_parts.asp
zeker niet, kijk hier maar eensOp dinsdag 16 april 2002 22:37 schreef Tweakerboy1986 het volgende:
[..]
ets bedoel je zeker
Verwijderd
Waar haal je A4-formaat transparant stickervel vandaan dat geschikt is om op te printen?Op dinsdag 16 april 2002 22:41 schreef Fokkie het volgende:
sticker maken een optie? Maken op de pc en dan printen op transparant stickjervel? En dan je hele raam ermee bedekken zodat je niet ziet dat het een sticker is..
done
Ik ben er al een tijd naar op zoek, maar ben het nog nooit ergens tegengekomen
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman (F60) Cooper S (Stage 1 tuned)
Verwijderd
Ooit weleens gedacht aan een copyshop? Een vriend van me werkt er en daar hebben ze plakkende sheets. Dus gewoon van die doorzichtige dingen waarop je kan printen en ze dan opplakken. Gaat perfect hoor!Op dinsdag 16 april 2002 22:52 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Waar haal je A4-formaat transparant stickervel vandaan dat geschikt is om op te printen?
Ik ben er al een tijd naar op zoek, maar ben het nog nooit ergens tegengekomen
www.large.nl
of direct naar de online catalogus
http://217.27.2.76/cgi-bin/site4.cgi
[edit]
pic gevonden
Verwijderd
Die zijn alleen niet groot genoeg voor op een window en hij zocht die 'danger high voltage' (zover ik weet).Op dinsdag 16 april 2002 22:54 schreef LeonM het volgende:
de Large heeft mooie biohazard etch'es
www.large.nl
Ontopic: dremel is minder egaal als zandstralen, ik heb eerst gedremeld, kwam toen zandstraler tegen. toen wistik het wel. geeft veel mooioer 'mat' effect
En de rest gewoon afplakken ofzo als je gaat stralen?Op dinsdag 16 april 2002 22:58 schreef _ferry_ het volgende:
ik heb vroeger zon echte sticker ervan gehad, zo wit met rood en zwart, zat op mijn deur, nu hangt er een bord op : verboden toegang, gevaarlijk terrein, en daaronder: verboden toegang, wetb. v. strafrechten art. 461 bla bla bla.
Ontopic: dremel is minder egaal als zandstralen, ik heb eerst gedremeld, kwam toen zandstraler tegen. toen wistik het wel. geeft veel mooioer 'mat' effect
Verwijderd
ik heb de mogelijkheid om te zandstralen
bij een kennis van me!
zie je dit ook goed als er een lichtje achter brand?
jep, had dubelzijdig(okal ken je beter enkelzijdig klevend) folie, daar mijn logo opgeplakt, dat uitgesneden(folie+papier) en toen zandstralen.Op dinsdag 16 april 2002 23:04 schreef uncleworm het volgende:
gaat zandstraloen goed?!?
ik heb de mogelijkheid om te zandstralen
bij een kennis van me!
zie je dit ook goed als er een lichtje achter brand?
in mijn topic over mijn casemod staat pic's ervan, [topic=460905]
op pagina 3 geloof ik
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
ja, alleen jammer dat ze er geen van Biohazard hebben,Op dinsdag 16 april 2002 23:32 schreef Mary Wana het volgende:
www.exile.nl verkoopt ze
en dat ze zo duur zijn
Verwijderd
Ik hoop dat jij em er wel recht "opplakt"Op dinsdag 16 april 2002 22:35 schreef Tweakerboy1986 het volgende:
[afbeelding]
ik wil ook graag zo'n highvoltage ''logo'' op mn raam hebben maar hoe maak ik dat?
Verwijderd
met van die slijp koppen kan je gewoon graferen,Op woensdag 17 april 2002 01:12 schreef defined het volgende:
domme vraag allicht,
maar hoe dremel je zoiets?
/me is dremel-n00b
Verwijderd
daar wordt plexiglas ondoorzichtig van .. (wel eerst ff testen natuurlijk)
je plakt af wat je doorzichtig wilt hebben af en smeert de rest in met aceton..
en als je je best doet kan je volgens mij best zo'n mooi logo voor elkaar krijgen ..
je ziet wel eens op oude bushokjes.. dan maken ze dingen die zijn geschreven met een marker stift op het plexiglas schoon met aceton.. dan zie je even later dat het plexiglas wit is...
Verwijderd
Perfect Systems krijgt over 2 weken etches binnen (ja, ETCHES!!)
en das mooi in de buurt...
combien? wieviel? hoeveel? €€€€Op woensdag 17 april 2002 15:07 schreef McD_Rulz het volgende:
Misschien een tip:
Perfect Systems krijgt over 2 weken etches binnen (ja, ETCHES!!)
en das mooi in de buurt...
Verwijderd
Gwoon 3mm plexi 1,5mm diep frezen en je bent klaar
ik heb em iets anders op me kast al getekent..
met figuurzaag kan je sommige plekken niet bijkomen
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd
decoupeerzaag?Op woensdag 17 april 2002 17:23 schreef gitaarwerk het volgende:
dan post ik gelijk ook ff : heo maak ik dit zonder dremel???
[afbeelding]
ik heb em iets anders op me kast al getekent..
met figuurzaag kan je sommige plekken niet bijkomen
als je die ook niet hebt? of iig .ik heb geen zaagjes (en niet et geld ervoor denk ik)Op woensdag 17 april 2002 17:49 schreef badpinguin het volgende:
[..]
decoupeerzaag?
als je gaat modden moet je wel wat geld hebben (niet dat ik dat heb, maar ik heb toch gemod)Op woensdag 17 april 2002 18:00 schreef gitaarwerk het volgende:
[..]
als je die ook niet hebt? of iig .ik heb geen zaagjes (en niet et geld ervoor denk ik)
heb nu al iets van 65 euro uit gegeven
alleen men verf was al 25,5 euro