@home waarheden.

Pagina: 1
Acties:

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Topicstarter
Me pa hef vandaag cogas opgebeld om te vragen hoe het zat met @home..... Nu zeggen ze dat ze hiero (Hardenberg) al zitten te testen en dat het binnen 2 maand a 6 maand hier zal komen. Zal ik hierop kunnen vertrouwen ivm andere providers van 24 u. internet (ISDN). Essent staat nu eenmaal niet bekend als de meest betrouwbare bron. Cogas is btw het bedrijf achter essent , toch?
edit:

en hoeveel kiloBYTE kan ik dan ongeveer verwachten?

Raku

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-08 23:13
'k heb ook 2home via de cogas, in Almelo.

De boel werkte wel ongeveer na de datum die ze als richtlijn hadden aangegeven :)

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik dacht dat @home een stop had ingelast betreffende de uitbreiding van het kabelnet.
Of gaan ze nu toch weer gewoon door dan?

Ik heb hier trouwens altijd rond de 450 kB download en 16 up.
Ik ben geloof ik wel de enigste in mijn wijk met kabel. *D

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 22:22 schreef Metonic het volgende:
Cogas is btw het bedrijf achter essent , toch?
en hoeveel kiloBYTE kan ik dan ongeveer verwachten?
Cogas is niet het bedrijf achter @home, of je formuleert je zin een beetje ongelukkig.
@home heeft de aanbesteding van de kabel in de regio waar Cogas opereert overgedragen aan Cogas, ipv Essent. Omdat Essent hier geen zaken doet met energie.

Het aantal kb's wat je kan verwachten varieert tussen de ehh.. 1 kb tot plusminus 550 kb/s (haal ik soms in Hengelo)

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Topicstarter
maar zijn zullen die dingen nu waar zijn of niet? Ervaringen anyone?

Raku

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ga er maar van uit dat je het dubbele moet w88. Die lui bij @home zijn traag. Vandaar hun naam: @sloom

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Pagina: 1