PS 7 wel nieuws?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Deze en deze twee vragen zich af waarvoor PS 7 wel en Gentoo Linux niet als nieuws genoemd wordt.

Dat is off-topic, en daardoor horen ze niet op +2 en +3 thuis meen ik.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:29
Ja die van Flipz is deels off-topic maar als je bij de quote kijkt:
Kelby said it took him weeks of tinkering with a preview version of Photoshop 7 to discover many of the improvements.
Dan is het in feite gewoon een officiele software release. Voordeel hiervan is dat photoshop niet zoveel updates uitbrengt waardoor het misschien gewoon een nieuwe versie lijk maar daar ben ik het niet mee eens.

Die andere is eigenlijk wel deels het zelfde maar die hangt een stuk meer richting off-topic.

Die post van Flipz zou ik btw maar op +2 behulpzaam laten staan gezien hij toch wel een alternatief biedt voor Photoshop wat officieel gezien toch zeer zeker wel behulpzaam is >:)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 21:54 schreef wauske het volgende:
Die post van Flipz zou ik btw maar op +2 behulpzaam laten staan gezien hij toch wel een alternatief biedt voor Photoshop wat officieel gezien toch zeer zeker wel behulpzaam is >:)
Het gaat over PS, niet over dat Flipz het (weer) niet kan laten om het open-source platform te promoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Op dinsdag 16 april 2002 22:04 schreef Beaves het volgende:
Het gaat over PS, niet over dat Flipz het (weer) niet kan laten om het open-source platform te promoten.
Wat hij zich afvraagt is zo gek nog niet hoor. Het is gedeeltelijk een software update waardoor hij gedeeltelijk gelijk heeft. Plus ik vind dat hij behulpzaam is door een alternatief programma neer te zetten, ik wil eigenlijk wel dat ie dat eens vaker doet (als ie PSP zou aanstippen dan zou het wel goed zijn ook al is dat niet opensource).

[edit] de reden waarom die het eigenlijk waker zou moeten doen voor mij is gewoon omdat hij dan niet aan het flamen is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Op dinsdag 16 april 2002 22:08 schreef wauske het volgende:
als ie PSP zou aanstippen dan zou het wel goed zijn ook al is dat niet opensource
IMO niet, dan kunnen we in elke nieuwsdraad wel gaan posten wat de alternatieven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
Op dinsdag 16 april 2002 22:17 schreef Beaves het volgende:

[..]

IMO niet, dan kunnen we in elke nieuwsdraad wel gaan posten wat de alternatieven zijn.
Dat zouden ze kunnen doen maar dat zou zonder verdere onderbouwing geen punt waard zijn.... (al denk ik dat deze toch een redelijke onderbouwing heeft).

'k moet trouwens wel zeggen dat ik em nu gebruik en hij zeker niet makkelijk is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:23

botoo

💀 too old to die young

ben het draadje al doorgeweest, de bewuste posts staan iig niet meer op +2 en +3

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Flipz staat op +2 momenteel, en ik vind em daar wel redelijk staan. :)

Flipz, als je dit leest... Dit is iig al een hele verbetering ten opzichte van de pro-linux campagne die je meestal voert (;)), hier hadden wmb ook de linkjes naar de linux versie bij gemogen.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 22:04 schreef Beaves het volgende:

[..]

So? als jij je geroepen voelt MS-paint te bejubelen hou ik je ook niet tegen :)
Pagina: 1