Medion 19" of Geforce 2 doet raar.

Pagina: 1
Acties:

• martijn007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 09:55
Hallo mensen,

Misschien is dit wel een domme vraag of gebruik ik de search wel verkeerd.(Heb gezocht op lijnen,strepen,medion,geforce en nix over dit gevonden)

Ik heb pas een nieuwe monitor gekocht die van de aldi dus zo'n Medion geval dacht voor die prijs kan ik hem niet laten liggen. Maar nu heb ik een klein probleempje en hoop dat dit makkelijk op te lossen is.

Er zitten namelijk kleine lijntjes op mijn scherm horizontaal met een lichte bolling, aan de rechter en linkerkant van mijn scherm, als ik deze op 1280x960 heb staan op andere resoluties is dit minder of helemaal niet. Ik heb al een heleboel dingen geprobeerd (degauss, refreshrates veranderd enz.) Ik kan de resolutie wel veranderen maar een andere resolutie is te groot, te klein of vervormd. Dus behou graag 1280x960.

Weet iemand hoe dit zit? Ligt het nu aan mijn monitor of aan mijn videokaart. Ik heb een Leadtek Geforce 2 Pro. Ik weet gewoon niet meer waar ik het probleem moet zoeken.

Verwijderd

ik denk dat het aan de ""geweldige" kwaliteid van de monitor licht en niet aan de geforce kaart ik zou even terug gaan naart de winkel.

en ps geen greetz mag niet schijnen ze boos van dte worden

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 16:15
Is dat zo'n superplat CRT beeldscherm? Zo ja, dan zijn die horizontale lijnen normaal. Dat is namelijk een speciaal soort monitor (kweet zo ff niet meer wat er zo bijzonder aan is), dat heel mooi plat is, alleen als enige nadeel heeft dat er dus wat van die lijntjes in zichtbaar zijn. Op m'n uni hebben ze die dingen ook. Mooi beeld, alleen jammer van die lijntjes.

• jwbagger
  • Laatst online: 11-08 15:50

jwbagger

,.-~'`'~-.,

oooooh je bedoelt dit soort lijntjes??
code:
1
2
3
4
5
6
7
||||||||||||||||||||||||||||

:? :?

dat had ik dus ook, met mn Gericom (lidl merk). Heb een telefoontje naar het service nummer gedaan, vorige week donderdag. En afgelopen maandag was de nieuwe monitor al binnen! Echt supersnelle service!

dat die toevallig wel van een ander merk is, en dat k betwijfel of dat wel een nieuwer model is, dat laat ik hier ff buiten beschouwing :P Daar is dit topic wel voor :)

Verwijderd

heb zelf ook de medion 19 inch (van de aldi! ) en hier geen strepen!!

en een GeForce II mx (ASUS)

• martijn007
Is dat zo'n superplat CRT beeldscherm?
Nee dat is mijn monitor niet dus dat zal het niet zijn.
oooooh je bedoelt dit soort lijntjes??
code:
------------------------------------------------------------
enz..
------------------------------------------------------------
Nee niet dat soort lijnen... ze zijn horizontaal.
heb zelf ook de medion 19 inch (van de aldi! ) en hier geen strepen!!
Op welke resolutie heb jij hem staan dan Duivelsmurf??
Als dit ook op 1280x960 is moet ik toch maar ff die gasten bellen dat er iets niet goed is.

Zijn er misschien nog meer mensen met het zelfde scherm die hier ook last van hebben? Of juist niet?

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 14:10
Heeft dat niet gewoon met moiré te maken? Kun je waarschijnlijk wel bijstellen in het menu op je monitor (8>

Anders ff ermee terug gaan

fotoblog

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:50

KneoK

Not in a million lightyears

deviln >>> Die lijnen die jij bedoelt zijn waarschijnlijk de ijzerdraden waar de beeldbuis mee vast zit. Ik had dat op me stage met een LG 20" monitor. Daar zag je 2 lijnen lopen over het beeld.

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:16

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Op woensdag 17 april 2002 10:31 schreef BioWEB het volgende:
deviln >>> Die lijnen die jij bedoelt zijn waarschijnlijk de ijzerdraden waar de beeldbuis mee vast zit. Ik had dat op me stage met een LG 20" monitor. Daar zag je 2 lijnen lopen over het beeld.
nope, ik heb zelf de 17" en m'n vrienden de 19" versie en die heeft die ijzerdraden toch echt niet.. Ben trouwens supertevreden met m'n nieuwe monitor..

Hier staat tekst

• martijn007
Thnx voor jullie reacties. Denk dat ik gewoon even terug moet met deze monitor. :(
Pagina: 1