Bij mijn Thrustmaster Dual Power gamepad was de vierpuntsdruktoets (zoals dat zo mooi heette in het nintendo tijdperk (noemt 'men' nu D-pad toch?)) afgebroken, dus ik terug naar de Dixons, zegt ie dat ik een bepaald nummer moet opbellen dan komen ze hem aan huis vervangen. Dus ik dat nummer bellen (van Guillemot/Thrustmaster/Hercules), hoor ik dat ik hem moet opsturen. Pfff, dat gaat me weer een euro of 5-10 kosten. Ik vind dat slechte service van guillemot, maar dat is mijn mening. Maar goed, mijn vraag is dus of jullie ervaring hebben met die service, specifiek:
1. hoe lang het duurt voordat ik een ander heel gamepadje terug krijg?
2. of ik Dixons kan claimen mijn verzendkosten te betalen oftewel hun op laten sturen? (dat is tenslotte de leverancier)
3. een vraagje mbt de mail die ze hebben gestuurd naar aanleiding van mijn telefoontje:
1. hoe lang het duurt voordat ik een ander heel gamepadje terug krijg?
2. of ik Dixons kan claimen mijn verzendkosten te betalen oftewel hun op laten sturen? (dat is tenslotte de leverancier)
3. een vraagje mbt de mail die ze hebben gestuurd naar aanleiding van mijn telefoontje:
bedoelen ze dus dat ik maar ergens een karton doosje vandaan moet halen om hem in te versturen en in de originele verpakking mag niet?? (slaat ook nergens op als dat zo is)Please ship the product in a cardboard box. The RMA package will not be accepted if it is shipped in its original display box.