Opsturen Thrustmaster gamepad

Pagina: 1
Acties:

• CeeDeeS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-07 11:32
Bij mijn Thrustmaster Dual Power gamepad was de vierpuntsdruktoets (zoals dat zo mooi heette in het nintendo tijdperk (noemt 'men' nu D-pad toch?)) afgebroken, dus ik terug naar de Dixons, zegt ie dat ik een bepaald nummer moet opbellen dan komen ze hem aan huis vervangen. Dus ik dat nummer bellen (van Guillemot/Thrustmaster/Hercules), hoor ik dat ik hem moet opsturen. Pfff, dat gaat me weer een euro of 5-10 kosten. Ik vind dat slechte service van guillemot, maar dat is mijn mening. Maar goed, mijn vraag is dus of jullie ervaring hebben met die service, specifiek:
1. hoe lang het duurt voordat ik een ander heel gamepadje terug krijg?
2. of ik Dixons kan claimen mijn verzendkosten te betalen oftewel hun op laten sturen? (dat is tenslotte de leverancier)
3. een vraagje mbt de mail die ze hebben gestuurd naar aanleiding van mijn telefoontje:
Please ship the product in a cardboard box. The RMA package will not be accepted if it is shipped in its original display box.
bedoelen ze dus dat ik maar ergens een karton doosje vandaan moet halen om hem in te versturen en in de originele verpakking mag niet?? (slaat ook nergens op als dat zo is)

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 08:23

MRic3

Of praat ik weer poep?

Jij hebt niks met Guillemot te maken....

Je hebt hem gekocht bij dixons en die geven garantie, dus daar moet je hem terug brengen. Dixons moet alles regelen.

Deze regel voorkomt dat winkels echt rotzooi gaan leveren want ze weten dat ze er alleen meer gezeik mee krijgen.

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

idd je doet zakken met de dixons en niet met de hardware boeren. maar ik merk dat dixons er een handje van heeft om mensen. af te scheepen met dingen als bel maar naar de fabrikant ect hebben ze bij mij ook al 2 keer gedaan

• CeeDeeS
hmm, dus ik moet teruggaan morgen en zeggen van: "gvd, sturen jullie maar op die rommel, en als je dan toch een goeie 'hele' terugkrijgt, geef mij er dan vast nou 1 uit jullie assortiment, kan ik ten minste weer doorgamen!" >:)

• MRic3

MRic3

Of praat ik weer poep?

Kijk eens rond op de website van radar..
staat leuke informatie op voor consumenten..
Vraag: "Wie is verantwoordelijk, de winkel of de producent?

Mijn nieuwe bikini was na één keer zwemmen helemaal verkleurd endoorgelopen. De verkoopster stuurde de bikini terug naar de fabrikant, maarna een paar weken bleek dat die niet van plan was iets aan de zaak te doen.Het speet de verkoopster verschrikkelijk, maar zij kon naar eigen zeggen ook niets voor mij doen. Kan dat zomaar?"

Het antwoord van Antoinette:
"U heeft niets met de fabrikant te maken. U heeft een overeenkomst gesloten met de winkelier, en die moet zorgen dat het produkt deugt. Hoe de zaak ditgeschil vervolgens oplost met de fabrikant doet voor u niet ter zake. Deverkoopster moet u óf een goede bikini óf uw geld teruggeven."
Na, jij kan een paar weken niet gamen maar zij moest 3 maanden zonder bikini rondlopen... OOK MOOI!!! ;)

• CeeDeeS
whehe, ligt er nog altijd aan of ons antoinetteke nog een beetje strak in het vel zit en dat soort details >:)
ma goed, ik gaat morgen wel effe terug naar de dixons, en ow wee als ze me nog een keer durven weg te sturen met een kapotte gamepad in mun tas! :P

• CeeDeeS
ik gisteren teruggeweest naar de Dixons
ik: "Ik ben hier dinsdag al geweest met mijn kapotte gamepad en jullie zeiden dat als ik dit nummer zou bellen dat ze hem aan huis zouden komen vervangen, maar wat bleek was dat ik hem moest opsturen, en ik vond dat ik niet verantwoordelijk was voor die verzendkosten, maar jullie als dealer zijnde"
hun: "oh... ja... ok, ik ga effe een nieuwe uit het magazijn halen, wacht maar even"
ik: :? "ok dan" :?
dus ik heb een nieuwe gamepad meegekregen, laat ze zelf maar kijken wat ze met die kapotte doen, das mijn probleem nie meer :9

Conclusie: toch wel goeie service als je maar genoeg doordramt ;) :D

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-08 10:14

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

bdw, ze bedoelen dat je een kartonnen om-doos moet gebruiken. Dus met org. doos _in_ een (iets grotere) doos. Zodat de org. doos niet beschadigd, en niet direct zichtbaar is wat er verscheept wordt. :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Op maandag 22 april 2002 13:26 schreef CeeDeeS het volgende:
ik gisteren teruggeweest naar de Dixons
ik: "Ik ben hier dinsdag al geweest met mijn kapotte gamepad en jullie zeiden dat als ik dit nummer zou bellen dat ze hem aan huis zouden komen vervangen, maar wat bleek was dat ik hem moest opsturen, en ik vond dat ik niet verantwoordelijk was voor die verzendkosten, maar jullie als dealer zijnde"
hun: "oh... ja... ok, ik ga effe een nieuwe uit het magazijn halen, wacht maar even"
ik: :? "ok dan" :?
dus ik heb een nieuwe gamepad meegekregen, laat ze zelf maar kijken wat ze met die kapotte doen, das mijn probleem nie meer :9

ach, het ligt vaak aan de verkoper (nofi)

• MRic3

MRic3

Of praat ik weer poep?

Op maandag 22 april 2002 13:26 schreef CeeDeeS het volgende:
ik gisteren teruggeweest naar de Dixons<knip><knip><knip>
Gisteren was het Zondag.... Koopzondag ???? Op een koopzondag terug gaan is erg hard, hebben ze het meestal extra druk. Kan je lekker stampei gaan maken in de winkel, dan doen ze meestal sneller makkelijker
Is bij de meeste winkels. Bonnetje nog wel bewaren he..

• CeeDeeS
Op maandag 22 april 2002 13:33 schreef erkens het volgende:

[..]

ach, het ligt vaak aan de verkoper (nofi)
Mja, maar ze stonden daar met 3 verkopers achter de balie en 1 van die drie was die }:O die me afgelopen dinsdag had geholpen en die ging maar gauw op de achtergrond staan zo van: ik heb hier niks mee te maken
dus hij was er wel bij, maar hield zich netjes gedeisd :D

• CeeDeeS
Op maandag 22 april 2002 13:33 schreef Oscar the Grouch het volgende:
bdw, ze bedoelen dat je een kartonnen om-doos moet gebruiken. Dus met org. doos _in_ een (iets grotere) doos. Zodat de org. doos niet beschadigd, en niet direct zichtbaar is wat er verscheept wordt. :)
AHAAA, weer iets duidelijk geworden :Y)

• CeeDeeS
Op maandag 22 april 2002 13:36 schreef MRic3 het volgende:

[..]

Gisteren was het Zondag.... Koopzondag ???? Op een koopzondag terug gaan is erg hard, hebben ze het meestal extra druk. Kan je lekker stampei gaan maken in de winkel, dan doen ze meestal sneller makkelijker
Hmm, ow ja :D wat gaat de tijd toch snel he, ik bedoel eigenlijk dat ik vrijdag was teruggegaan, hehe, foutje... moet kunnen (zwaar weekend gehad he :9)
[..]

Is bij de meeste winkels. Bonnetje nog wel bewaren he..
ja, ik kreeg mijn eigen doos weer terug met een nieuw gamepadje, dus bonnetje zat er nog in...
Pagina: 1