vraagje over "het mod zijnde"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Is het nou zo dat je als modje soms niet helemaal voor je eigenlijke mening uit komt omdat je toch... soort van politiek correct moet zijn? :?

Lijkt mij wel lastig iig... ;)

Heb je dat vaak?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Hmm, denk dat als je best kan zeggen wat je denkt, alleen je moet wat meer letten op je taalgebruik...Maar goed, dat denk ik (user :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

no comment :X

:+

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Je kunt vaak minder heftig discussies aangaan als dat je zelf misschien zou willen. Je kunt niet vrolijk meeposten in een topic over een game die nog helemaal niet gereleased is. Je moet je ten alle tijden voorbeeldig gedragen omdat je een "voorbeeldfunctie" hebt etc. etc. :)

[/mod mode]

Zo ongeveer denk ik :P

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 21:17 schreef Plague het volgende:
Is het nou zo dat je als modje soms niet helemaal voor je eigenlijke mening uit komt omdat je toch... soort van politiek correct moet zijn? :?

Ja.
Nee hoor, valt wel mee.
Nee, anders zou ik mijn modschap neerleggen.

Je moet als mod vaker eerst tot 10 tellen en dan je tekst overlezen voor je het bericht verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
Op dinsdag 16 april 2002 21:19 schreef D2k het volgende:

Jij bent geen mod.... :P Terug in je hoek! :+

nofi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Op dinsdag 16 april 2002 21:19 schreef D2k het volgende:

Topic: vraagje over "het mod zijnde"
Zie geen "vraagje over "het lid mod zijnde" staan, dus houd je mond prutser :P :P
Op dinsdag 16 april 2002 21:22 schreef Plague het volgende:
Vervloekt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:29

Jaymz

Keep on moving !

'T is wel verstandig om één en ander te onderbouwen als je wat wilt roepen :)

Verder is ut wel es lekker om te typen wat in je opkomt. (maar niet op 'verstuur' te klikken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Op dinsdag 16 april 2002 21:22 schreef Plague het volgende:

[..]

Jij bent geen mod.... :P Terug in je hoek! :+

nofi :P
ik hoopte op deze reactie
dat is dus alleen als het de users uitkomt heb ik gemerkt
als ik nl iets zeg (als user++) is het gelijk van "ja de crew zegt zus en zo" terwijl ik niet echt deel uitmaak van die crew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Zou me niet echt een goede zaak lijken, is denk ik ook niet zo..... je moet alleen wel je mening op een correcte (dus niet zozeer politiek correct maar gewoon op een nette manier) overbrengen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
Op dinsdag 16 april 2002 21:21 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Ja.
Nee hoor, valt wel mee.
Nee, anders zou ik mijn modschap neerleggen.

Je moet als mod vaker eerst tot 10 tellen en dan je tekst overlezen voor je het bericht verstuurd.
Vandaar dat het bij modjes altijd wat langer duurt voor ze een post hebben gesubmit.... :+

Maaruh... ff zonder dolle, het lijkt mij dat je dus dat echt wel vaak hebt.... als iemand iets HEEL erg doms post, heb ik al heel snel de _neiging_ om er een beetje een geintje te van maken em hem subtiel de grond in te boren :+ Maar dat lijkt me dus lastig aan mod zijn.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom eigenlijk bijna altijd voor mijn eigen mening uit. Als in 99,9999% van de gevallen. Het wil wel eens voorkomen dat je als crew een belsissing neemt, waar je als persoon niet helemaal voor de volle 100% achter staat uiteraard. Dat is inherent aan het werken in een team. Je kunt het nooit helemaal voor de volle 100% met elkaar eens zijn.

Tja wat het uitkomen van mijn mening. Je let als mod altijd op je woorden in ieder geval. Je zorgt ervoor dat je woorden niet anders opgevat kunnen worden en dat ze zo netjes moegelijk naar de user overkomen. Dus ja daar ben je wel bewust mee bezig. Hoewel ik toe moet geven dat ik dat voorheen ook al deed.
Kortom ik kom eigenlijk altijd voor mijn mening uit, alleen dan wel op een manier, waarbij ik goed nagedacht heb over mijn bewoordingen ;)

Je kunt als mod je af en toe best wel een beetje laten gaan.
We zijn immers allemaal mensen. Daarnaast kun je als mod wel eens een keer de fout in gaan. We zijn allemaal maar mensjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
Op dinsdag 16 april 2002 21:24 schreef D2k het volgende:

[..]

als ik nl iets zeg (als user++) is het gelijk van "ja de crew zegt zus en zo" terwijl ik niet echt deel uitmaak van die crew
Nee hoor, ik zie jou gewoon als een volwaardig modje, waar ik ook bang voor ben :D :P

Nee, ik heb diep respect voor de crew/mods/admins/litemods ed.... Voor allemaal even veel! :) Door hun kan ik hier posten, en dat vind ik kewl! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:33

Exirion

Gadgetfetisjist

omdat je toch... soort van politiek correct moet zijn? :?
Is dat zo? :+

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 21:25 schreef Plague het volgende:

[..]

Vandaar dat het bij modjes altijd wat langer duurt voor ze een post hebben gesubmit.... :+

Maaruh... ff zonder dolle, het lijkt mij dat je dus dat echt wel vaak hebt.... als iemand iets HEEL erg doms post, heb ik al heel snel de _neiging_ om er een beetje een geintje te van maken em hem subtiel de grond in te boren :+ Maar dat lijkt me dus lastig aan mod zijn.... :)
= Wat me opvalt is dat users sarcasme niet begrijpen :P
= Verder blijf ik me verbazen hoe dom en hardleers een aantal users zijn mbt warez. En dan iedere keer aardig blijven en toch de user zeer duidelijk laten blijken dat ie fout zit is soms moeilijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 21:24 schreef D2k het volgende:

[..]

Mjah, als lite-mod val je nu eenmaal niet onder de "beleidsmakende" mensen ook wel crew genoemd. Het betekent ook automatisch dat je iets minder bewust van je gedrag mag zijn. Neemt niet weg, dat lite-mods absoluut ook een voorbeeld rol te vervullen hebben die niet onderschat mag worden.

Wat dat betreft alleen maar hulde aan de lite-mods :)
Op dinsdag 16 april 2002 21:30 schreef ItSnows het volgende:

[..]

= Wat me opvalt is dat users sarcasme niet begrijpen :P
Gehehe, dat valt mij ook altijd weer op ja :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Op dinsdag 16 april 2002 21:31 schreef elske het volgende:
Mjah, als lite-mod val je nu eenmaal niet onder de "beleidsmakende" mensen ook wel crew genoemd.
dat is deels ook een keuze :) maar you're right
Het betekent ook automatisch dat je iets minder bewust van je gedrag mag zijn.
:?
iets meer bewust van mijn gedrag denk ik?
Neemt niet weg, dat lite-mods absoluut ook een voorbeeld rol te vervullen hebben die niet onderschat mag worden.
sure maar dat stelde ik ook niet ter discussie
ik kan hier Plague voor zijn HK topic in LA wel gaan uitschelden maar daar schieten we nix mee op (/voorbeeld)
Wat dat betreft alleen maar hulde aan de lite-mods :)
:*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 21:33 schreef D2k het volgende:
iets meer bewust van mijn gedrag denk ik?
Ik bedoelde in verhouding tot de crew en niet in verhouding tot users ;)
Als lite-mod ben en blijf je user. Eigenlijk behoor je dat als mod ook te zijn, maar daar kijkt men toch net iets anders tegenaan. Als je als lite-mod je boekje te buiten zou gaan, dan zou het minder erg zijn dan een fullmod die z'n boekje te buiten gaat. Dat is wat ik bedoelde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Volgens mij valt het wel mee.. Ik zie soms uit een aantal mods behoorlijk politiek incorrecte dingen vliegen en zo hoort t ook :) Ik heb ook al wel een aantal topics in de HK van Tom gezien die een slotje kregen :D en dat modjes altijd serieus moeten zijn wordt natuurlijk bijvoorbeeld door Phreak's usericon/ondertitel tegengesproken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
Duidelijk! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Laatst online: 01:31
Laat ik het zo stellen, ik probeer sinds kort wel wat genuanceerder te zijn (voor zover ik dat al was :+ ). En ik zie het zeker als een voorbeeldfuctie, maar blijf wél mezelf.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 21:48 schreef m-m het volgende:
Volgens mij valt het wel mee.. Ik zie soms uit een aantal mods behoorlijk politiek incorrecte dingen vliegen en zo hoort t ook :) Ik heb ook al wel een aantal topics in de HK van Tom gezien die een slotje kregen :D en dat modjes altijd serieus moeten zijn wordt natuurlijk bijvoorbeeld door Phreak's usericon/ondertitel tegengesproken :P
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/469705

:X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 09:41
Ik zeg gewoon wat ik wil zeggen hoor....maar beetje opletten wat je zegt/mening onderbouwen is iets wat users ook moeten doen lijkt mij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op dinsdag 16 april 2002 21:21 schreef The Legend het volgende:
Je kunt niet vrolijk meeposten in een topic over een game die nog helemaal niet gereleased is.
Uhm... :X :+

Ach, zo heel veel anders ben ik niet gaan replien hier hoor sinds ik mod ben ;). Ach ja, je let soms wel iets beter op wat je schrijft en soms druk je toch maar niet op 'verstuur' maar voor de rest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Users en crew moeten allebei hetzelfde reageren, dus ik doe niet anders dan vroeger.

Users behoren ook hun mening altijd te beargumenteren. Een modje kan ook over dingen anders denken, dat maakt niet uit. Zolang je het onderbouwt en op een normale manier is er niks aan de hand.

Dus eigenlijk is er geen verschil (alhoewel áls je een keertje uit je slof mocht schieten het wel heel erg snel opvalt en je er zeker gezeik bij krijgt).

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 22:02 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Uhm... :X :+

Ach, zo heel veel anders ben ik niet gaan replien hier hoor sinds ik mod ben ;). Ach ja, je let soms wel iets beter op wat je schrijft en soms druk je toch maar niet op 'verstuur' maar voor de rest...
Der zijn mods waarvan hun eerste post een warezvraag is geweest :X :X :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

ik ben iig net zo kort van stof als voorheen :)
alleen moet ik in discussie hier in LA "correcter" posten :)
voor de rest weinig aanpassingsmoeilijk heden

ACM: STFU :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik merk van mezelf dat ik langere posts maak. Onder het motto: liever 1 woord meer en geen LA topic ;)

Alhoewel ik der vandaag weer 2 had die ahum afgehandeld zijn (om een understatement te gebruiken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-10 15:04

Snow_King

Konijn is stoer!

Op dinsdag 16 april 2002 21:58 schreef ItSnows het volgende:

[..]

ik had nou juist nog wat te zeggen tegen Meneer Melkert! en die de Grave!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ja .. zoals het gezegde gaat: "hoge bomen vangen veel wind".

Als mod moet je netjes blijven, en als je eens een keer zegt wat je ook daadwerkelijk denkt dan ben je gelijk een lul.

Ik vind ook dingen als "zo'n uitspraak had ik van een mod niet verwacht" zo'n ongelofelijke dooddoener. Want: ófwel het kan als user net zo goed niet wat verkondigd werd, ófwel het is iets dat gewoon gezegd kan worden. Maar juist dan wordt je er op afgerekend omdat je crew bent. En nee .. dat klopt imo dus niet.

Ikzelf ben dan toch van het typ die wel degelijk zegt wat ik vind, of dat nou correct is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
Op dinsdag 16 april 2002 22:07 schreef HlpDsK het volgende:
Ach ja .. zoals het gezegde gaat: "hoge bomen vangen veel wind".

Als mod moet je netjes blijven, en als je eens een keer zegt wat je ook daadwerkelijk denkt dan ben je gelijk een lul.

Ik vind ook dingen als "zo'n uitspraak had ik van een mod niet verwacht" zo'n ongelofelijke dooddoener. Want: ófwel het kan als user net zo goed niet wat verkondigd werd, ófwel het is iets dat gewoon gezegd kan worden. Maar juist dan wordt je er op afgerekend omdat je crew bent. En nee .. dat klopt imo dus niet.

Ikzelf ben dan toch van het typ die wel degelijk zegt wat ik vind, of dat nou correct is of niet.
Bij jou zie ik het ook veel meer terug ja! :D Maar ja, hoge bomen vangen veel wind ja.... :P

Tot voor kort reacties (negatief valt natuurlijk alleen op, positief niet ;) ) als "oud :Z "
Maar zoals ik zeg, alleen negative dingen vallen natuurlijk op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:58

cutter

Wannabe i7 fanboy

mmm, ik dacht dat een mod altijd gelijk had, dan is er toch nooit een probleem met het uitkomen voor je mening: toch??

Usertjes letten heel erg op je en staan klaar om je cyberwijs aan de schandpaal te nagelen, maakt niets uit ieder een moet tegen kritiek kunnen en het houdt je scherp; een modje van GoT is geen GoD om maar even een nuancering in mijn bovenste post aan te brengen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over dat oud ... ik vind dat ik dat best mag roepen. Ik zie als mod namelijk een linkje voor de 20e keer voorbij komen .. en dan geef ik aan dat je de search moet gebruiken.

En dan dat ik weer over me heen krijg dat dat niet mag.
Damn .. wie bepaalt hier nou wat wel en wat niet mag :? :{
niet arrogant bedoeld trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cutter: nee een mod zorgt dat zijn post altijd ervoor zorgt dat hij gelijk heeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
Op dinsdag 16 april 2002 22:26 schreef HlpDsK het volgende:
Over dat oud ... ik vind dat ik dat best mag roepen. Ik zie als mod namelijk een linkje voor de 20e keer voorbij komen .. en dan geef ik aan dat je de search moet gebruiken.

En dan dat ik weer over me heen krijg dat dat niet mag.
Damn .. wie bepaalt hier nou wat wel en wat niet mag :? :{
niet arrogant bedoeld trouwens
Dat zeg ik dus, hoge bomen vangen veel wind, en alleen alles wat negatief is valt op.... ;)

Tuurlijk doe je vooral goede dingen, maar dat valt niet op! :?
Dat word beschouwd als "normaal" ;)

En again.... je eigen spreekwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah :P

En da's niet altijd even leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het hebben van een status op een forum waarbij je totaal niets met het beleid hebt te maken is nog lastiger denk ik :P

De t.net crew is namelijk niets anders dan alle andere users op dit forum, maar heeft wel een status en wordt hier ook als zodanig op afgerekend. Dat is pas echt lastig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
Als ik mod was zou ik er gewoon nog een useraccount bij nemen, zodat ik gewoon ook mn eigen mening kan posten. Is misschien niet helemaal netjes, maar als verder niemand het weet, who cares?

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 16 april 2002 22:44 schreef Jozz het volgende:
Als ik mod was zou ik er gewoon nog een useraccount bij nemen, zodat ik gewoon ook mn eigen mening kan posten. Is misschien niet helemaal netjes, maar als verder niemand het weet, who cares?
Dan zou ik het tevaak eens zijn met LoWLaNDeR, dat gaat niet werken :P

Bovendien vind ik dat users gelijk staan aan crew en crew dus dezelfde straf moet hebben als users bij een kloon ofzoiets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Daarom ben jij ook geen crew >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-10 15:04

Snow_King

Konijn is stoer!

Op dinsdag 16 april 2002 23:18 schreef BreadFan het volgende:

[..]

Daarom ben jij ook geen crew >:) :P
Die zit!!! >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Lekker dan, mods horen het goede voorbeeld te geven. Zitten andere users te bannen wegens kloons, en zelf gebruiken ze ook een kloon. |:(
Tjongejonge zeg. :D

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Op woensdag 17 april 2002 08:51 schreef DataBeest het volgende:
Lekker dan, mods horen het goede voorbeeld te geven. Zitten andere users te bannen wegens kloons, en zelf gebruiken ze ook een kloon. |:(
Mjah, zoals altijd, lezen is ook een kunst ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mietje, schaam je je voor je eigen mening ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10 10:26

chem

Reist de wereld rond

da's wel apart, kloontjes zijn niet toegestaan behalve als de crew opmerkingen wil maken zonder consequenties :D

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 21:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 16 april 2002 22:38 schreef LoWLaNDeR het volgende:
Het hebben van een status op een forum waarbij je totaal niets met het beleid hebt te maken is nog lastiger denk ik :P

De t.net crew is namelijk niets anders dan alle andere users op dit forum, maar heeft wel een status en wordt hier ook als zodanig op afgerekend. Dat is pas echt lastig...
Mjah, ik denk ook niet dat het echt nodig is (mijn mening).

Ik kan als mod gewoon net zo doen als ik als user deed. Ik ken de regels van het forum en houd me daar aan. Ik ga niet onzinnig zitten flamen enzo en deed dat ook niet.

Ook patsen met welke warez ik heb, vind ik vrij kansloos en triest, dus daar doe ik sowiso niet aan mee (<-- mening! ;)), al mag ik best op het forum zeggen dat ik de 4cd versie van LOTR op svcd heb gedownload (ook al denken de beperktere mensen dan dat we gelijk hypocriet zijn, omdat we warez op het forum verbieden, daar sta ik dan maar boven).

Ik ben gewoon user. Zelfs in LA geef ik gewoon mijn mening. Ik weet dat er 10.000 mensen meelezen, dus nuanceer ik het, maar dat zou eigenlijk gewoon iedereen moeten doen.

Mods doen dus niet "bekrompen" ofzo, tenzij je van nature al flamerig wil reageren... Dan moet je geen mod wordne.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 21:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op woensdag 17 april 2002 08:51 schreef DataBeest het volgende:

[..]

gebruiken we een kloon dan?

Ik heb dat trouwens niet echt nodig, en ik denk de andere mods ook niet echt, je bent mod geworden omdat je je gewoon gedraagt en redelijk gevoel hebt voor wat kan en wat niet in je subforumpie

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 12:51 schreef JvS het volgende:

[..]

gebruiken we een kloon dan?

Ik heb dat trouwens niet echt nodig, en ik denk de andere mods ook niet echt, je bent mod geworden omdat je je gewoon gedraagt en redelijk gevoel hebt voor wat kan en wat niet in je subforumpie
JvS je begrijpt DataBeest niet ;) Hij bedoelt "stel het zou zo zijn dan zouden mods kloontjes gebruiken terwijl users dit niet mogen" DataBeest leeft met zijn post al 'in de situatie' >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Op woensdag 17 april 2002 13:08 schreef ItSnows het volgende:

[..]

JvS je begrijpt DataBeest niet ;) Hij bedoelt "stel het zou zo zijn dan zouden mods kloontjes gebruiken terwijl users dit niet mogen" DataBeest leeft met zijn post al 'in de situatie' >:)
Ik kan gewoon goed dingen vooruit zien en me er helemaal in indenken. O-) :+

JvS: Lees de draad voordat je blaat, je moest kijken wat ik kw00te. >:)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Op dinsdag 16 april 2002 21:58 schreef ItSnows het volgende:

[..]

:+ lever die modstatus maar in >:)