Op dinsdag 16 april 2002 22:38 schreef LoWLaNDeR het volgende:
Het hebben van een status op een forum waarbij je totaal niets met het beleid hebt te maken is nog lastiger denk ik
De t.net crew is namelijk niets anders dan alle andere users op dit forum, maar heeft wel een status en wordt hier ook als zodanig op afgerekend. Dat is pas echt lastig...
Mjah, ik denk ook niet dat het echt nodig is (mijn mening).
Ik kan als mod gewoon net zo doen als ik als user deed. Ik ken de regels van het forum en houd me daar aan. Ik ga niet onzinnig zitten flamen enzo en deed dat ook niet.
Ook patsen met welke warez ik heb, vind ik vrij kansloos en triest, dus daar doe ik sowiso niet aan mee (<-- mening!

), al mag ik best op het forum zeggen dat ik de 4cd versie van LOTR op svcd heb gedownload (ook al denken de beperktere mensen dan dat we gelijk hypocriet zijn, omdat we warez op het forum verbieden, daar sta ik dan maar boven).
Ik ben gewoon user. Zelfs in LA geef ik gewoon mijn mening. Ik
weet dat er 10.000 mensen meelezen, dus nuanceer ik het, maar dat zou eigenlijk gewoon iedereen moeten doen.
Mods doen dus niet "bekrompen" ofzo, tenzij je van nature al flamerig wil reageren... Dan moet je geen mod wordne.